Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Chart nie wkręca sie na obroty
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam mam problem z chartem otóż nie wkręca się na wysokie obroty dusi sie strzela prycha myślałem że to gaźnik regulowałem i nic założyłem drugi to samo i tak sprawdzałem na 4 gaźnikach (Bing; 16n3-4; K60B; GM12F) i nic.
No więc drugi trop zapłon co do seryjnego zapłonu nie mam pewności wiem że iskra jest i pali ale nie wkręca się na obroty. Jak każdy użytkownik charta wie zapłon to towar deficytowy a że miałem iskrownik i magneto chińskie od skutera to zrobiłem mu zapłon CDI no i co palić pali ale tak samo bez wysokich obrotów. W końcu sprawdziłem na drugim silniku i są te same obiawy więc sam nie wiem ma ktoś jakiś pomysł ? Ja sam obstawiał bym zapłon że jednak nie pasuje mu ten chiński a w seryjnym coś sie zepsuło ale nie wiem co. I powiem szczerze że już jestem zrezygnowany bo włożyłem kupe kasy w niego a przejechałem nim od kiedy go kupiłem koło 60Km.
Wywal te chińskie gów*o o nazwie CDI i wstaw zapłon od charta i wtedy spróbuj
(05-12-2015 03:34:21)VRka :D napisał(a): [ -> ]Wywal te chińskie gów*o o nazwie CDI i wstaw zapłon od charta i wtedy spróbuj

Tak jak pisałem na obu zapłonach czy to chińskim czy seryjnym jest to samo tak samo jeśli chodzi o gaźniki 4 gaźniki, 2 różne zapłony i 2 silniki. We wszystkich możliwych konfiguracjach problem pozostaje nie rozwiązany
Nawet po podmienieniu silnika nic się nie zmienia? o.O
modułu nie zmieniałeśBig Grin
Dokładnie tak nawet na drugim silniku jest to samo więc chyba silnik można wykluczyć, gaźniki wydaje mi się że też ten 16n3-4 i k60b nie mają nawet pół roku teraz kupiłem binga i jest to samo.

No tak modułu nie zmieniałem bo myślałem że jak zrobie zapłon CDI to bd wszystko okey ale nie jest. Co prawda nie instalowałem w nim regulatora napięcia i aku bo dopiero miałem to kupić jak by było okey ale to chyba nie ma znaczenia w chińskim zapłonie
To zmień moduł, on właśnie takie problemy może wykazywać. Kup z Telpoda z Krakowa, oryginalne i na gwarancji rocznej Smile
mialem to samo, mulił i mulił - pomogła zmiana odległosci elektrod świecy ( zmniejszenie do 0,35 mm) oraz wymiana modułu
Witam wszystkich po długiej przerwie ale w końcu udało mi się naprawić charta (wcześniej czasu nie było ). Więc poszedłem za waszymi radami i wymieniłem moduł ale i on nic nie pomógł romet chodził tak jak chodził czyli wcale, przemieniłem cewkę butelkową bez efektów. I już nie wiedziałem co to może być za przyczyna ale logicznie myśląc skoro sam silnik jest w porządku kompresja książkowa wszystko szczelne itd moduł sprawny cewka butelkowa sprawna to musi być iskrownik. No i kupiłem cewkę zasilającą i wyzwalającą wymieniłem i nawet na oko widać że iskra teraz jest mocna wcześniej była ale praktycznie trzeba było kablem wn dotknąć masy teraz na nowych cewkach przeskakuje w odstępie +/- 1cm.



Więc podsumowując przyczyną była słaba iskra, ale która cewka była winna to nie wiem bo wymieniłem od razu obie. Temat do zamknięcia dziekuję wszystkim za pomoc i mam nadzieje że komuś to pomoże.
Gdzie kupiłeś cewkę wyzwalającą?
skuterdebica. i skończcie z tymi mitami ze wyzwalająca do charta stówe kosztuje.
Przekierowanie