25-11-2015, 18:58:34
Witam!
W moim charcie na wakacjach został zrobiony szlif nowy tłok i pierścienie, ponieważ po nagrzaniu gasł.
Niestety po złożeniu wszystkiego do kupy motorek dalej miał takie objawy a do tego kopcił na biało więc ze złości zostawiłem go w kącie
Teraz znowu naszła mnie ochota na jazdę i wykonałem takie pewne czynności:
-Wymieniłem simering na wale od strony sprzęgła
- Wyczyściłem gaźnik (Bing 14) dlatego że mi go nie przelewało. Okazało się ze przyczyną było zatkane sitko w gaźniku. Dziś złożyłem gaźnik (iglica na pierwszym od góry) Palił od strzała.
Na termometrze -2 ale chciałem go spróbować. Motor dosyć kopcił na biało. Okazało się że gdy dojechałem w to samo miejsce gdzie zawsze motor przerywał i gasł,nie zgasł tylko zamulało go lekko na całym gazie ale tylko na 3 biegu. Przy okazji spadł mi wąż który łączy gaźnik z schowkiem i w tym momęcie motor dostał kopa i przestał troszkę mniej kopcić !!! Gdy spróbowałem go drugi raz znów kopcił i zamulał i powtórzył się ten sam objawy zaczął przerywać. Jednak gdy nawróciłem w stronę domu i zaczołem jechać szedł jak strzała i już nie zamulał na 3 biegu .
Pytanko: Co to może być?????????????
Ps: Jtr wybieram się nim do szkoły więc zdam relacje
W moim charcie na wakacjach został zrobiony szlif nowy tłok i pierścienie, ponieważ po nagrzaniu gasł.
Niestety po złożeniu wszystkiego do kupy motorek dalej miał takie objawy a do tego kopcił na biało więc ze złości zostawiłem go w kącie
Teraz znowu naszła mnie ochota na jazdę i wykonałem takie pewne czynności:
-Wymieniłem simering na wale od strony sprzęgła
- Wyczyściłem gaźnik (Bing 14) dlatego że mi go nie przelewało. Okazało się ze przyczyną było zatkane sitko w gaźniku. Dziś złożyłem gaźnik (iglica na pierwszym od góry) Palił od strzała.
Na termometrze -2 ale chciałem go spróbować. Motor dosyć kopcił na biało. Okazało się że gdy dojechałem w to samo miejsce gdzie zawsze motor przerywał i gasł,nie zgasł tylko zamulało go lekko na całym gazie ale tylko na 3 biegu. Przy okazji spadł mi wąż który łączy gaźnik z schowkiem i w tym momęcie motor dostał kopa i przestał troszkę mniej kopcić !!! Gdy spróbowałem go drugi raz znów kopcił i zamulał i powtórzył się ten sam objawy zaczął przerywać. Jednak gdy nawróciłem w stronę domu i zaczołem jechać szedł jak strzała i już nie zamulał na 3 biegu .
Pytanko: Co to może być?????????????
Ps: Jtr wybieram się nim do szkoły więc zdam relacje