Mam taki wał. Parę tysięcy kilometrów zrobił i jak do tej pory nie ma żadnych niepokojących sygnałów. Oryginalny wał jak najbardziej opłaca się również zregenerować, jednak trzeba stwierdzić w jakim stanie mamy korbę, i jaki jest stan czopów. Oryginalną nową korbę ZMD raczej ciężko dzisiaj będzie kupić.
Czyli zostaje mi raczej czekać na dostawę i zakupić nowy wał. W starym wale korba już raczej do niczego się nie nadaje.
Regeneracja na korbie od sendy i wał wieczny
No tylko taki wał to ok 300zł. A do serii chyba nie opłaca się go pakować.
Ja powiem tak to jest fajny motorek i jak robić to raz a dobrze poprawić jak sie da fabrykę i będziesz zadowolony
Napewno ten wał byłby lepsze niż seria i dużo też nie kosztuje jego budowa
Tutaj się z tobą zgodzę w 100% zrobić raz a dobrze ale nie będę nic przerabiał w silniku poza tym że cylinder pójdzie do szlifu na 39mm
. I pakować wał za ponad 300zł to chyba bez sensu ?
Nie takie do końca bez sensu, bo przecież wał to jest bym powiedział podstawowy element silnika, i co, widzi ci się rozbierać co jakiś czas silnik, przy tym niszcząc kartery?
Jak masz kase to się nie zastanawiaj i rób jak tak jak kolega napisał
Macie racje kupię wał za 170zł a po jakimś czasie się to rozsypie i kolejny remont i wał wiec może wydać raz a dobrze i zrobić żeby to trochę pochodziło, a z remontem aż mi się tak nie śpieszy bo remontuje drugi silnik a ten w charcie jeszcze trochę pochodzi mam nadzieje.