Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: [50-T-1] Romet T-1 50 duże spalanie
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Siemka mam pytanko Jestem w czasie składania prowizorycznego i dzisiaj podczas odpalania zauważyłem pewien problem chyba nie mam na razie baku tylko węzyk 15cm i jak zalewam cały zupą Big Grin to po odpaleniu romecika 3 4 razy przekazuje i paliwa nie ma Big Grin co to może być na wolnych obrotach też schodzi tylko troche wolniej .
Paliwo nie kapie z gaźnika bo jest sucho pod nim .Proszę o rady
iglicę jak masz na najniższym wcięciu (licząc od góry oczywiście), to gaźnik podaje większą ilość paliwa do mieszanki i jednocześnie podnosi się spalanie, ale zyskuje na mocy z tego co mi wiadomo. więc może masz iglicę tak ustawioną i dlatego Ci tyle tego paliwa ciągnie. : )
spróbuj zmienić ustawienie iglicy na środkowe wcięcie lub najwyższe i zobacz. ewentualnie może być też gaźnik do małej regulacji..

ale to moje zdanie, niech inni się jeszcze wypowiedzą. ; p
bykuu masz racje jak iglica jest na dolnym wcięciu to ona się podnosi i leci więcej paliwa Wink
bykuu, moc wcale nie wzrasta z podnoszeniem iglicy- jak za mocno podniesiesz to będzie go zalewać i tyle. Chodzi o prawidłową regulację a nie jak najwyższą. Poza tym iglica steruje ilością paliwa tylko w zakresie średnich obrotów, ale to taki szczegół.

Na pewno nigdzie nie ucieka? Trochę dziwne że benzyna aż tak się przez niego przelewa... No ale spróbuj ustawić iglicę na środku, wykręcić śrubę składu 1,5 obrotu i napisz czy to coś dało. Możesz mieć też zbyt wysoki poziom w komorze pływakowej albo rozkalibrowane dysze.
(12-03-2012 18:30:01)szkp napisał(a): [ -> ]bykuu, moc wcale nie wzrasta z podnoszeniem iglicy- jak za mocno podniesiesz to będzie go zalewać i tyle. Chodzi o prawidłową regulację a nie jak najwyższą. Poza tym iglica steruje ilością paliwa tylko w zakresie średnich obrotów, ale to taki szczegół.

Na pewno nigdzie nie ucieka? Trochę dziwne że benzyna aż tak się przez niego przelewa... No ale spróbuj ustawić iglicę na środku, wykręcić śrubę składu 1,5 obrotu i napisz czy to coś dało. Możesz mieć też zbyt wysoki poziom w komorze pływakowej albo rozkalibrowane dysze.

w takim razie przepraszam za wprowadzenie w błąd. miałem jakieś złe informacje, teraz już będę wiedział na przyszłość. : )
Wszystko mam jak piszecie iglica na środku i na gaźniku 1,5 obrotu ale nic to nie daje nie kapie a na wydechy sucho bo odkręciłem kolnako Big Grin ciekawe popróbuje jescze coś zrobić
No pierwszy raz widzę żeby dobrze wyregulowany romet spalał wężyk wachy w parę sekund. To może obniż trochę poziom w komorze, tak jak wcześniej pisałem. A oprócz tego spalania silnik chodzi dobrze? Nie zalewa go? Wkręca się?
no ja miałem kiedys ze mie bardzo dużo spalał to była wina cylindra bo już jak na swoje 32 lata był wytarty ty masz w jakim stanie swój ??
bd musiał zobczyć moze i tego wina założę inny i zobaczymy Smile
a wkręć może śrubke tą na śrubokręt w gaźniku nie od obrotów tylko tą drugą (niewiem jak sie nazywa)
Dzisiaj jak bd mial czas to zmienie cylinder .Gaznik byl juz w kazdy sposob regulowany tzn probowalem oby dwoma srubkami :/;(;(
po zmienieniu cylka to samo Sad jedyne co zostaje to gaźnik mam pytanie a jakby dysze były zamienione moze to być przyczyną??
Przekierowanie