Panowie, silnik jajko, przestał gadać. Iskra jest, niebieska, mocna, zapłon ustawiony, kompresja jest, świeca sprawna, paliwo dochodzi, świeca mokra, podlewanie do cyla nic nie daje. Nie mam pomysłu, nawet nie pierdnie nic a nic.
Wymień sobie cały zapłon, bo pewnie to jest przyczyna
Jest jeden objaw. Przy wolnym kręceniu magnetem nie ma iskry, pojawia się dopiero przy mocniejszym kopnięciu. Kondensator czy co?
Kondensator lub cewka wn prędzej stawiam na cewkę wn sprawdź fajkę i przewod najpierw
Mialem dokladnie to samo caly zaplon wymieniony i po sprawie
A może klin się obciął.
Jak by tak za każdym razem cały zapłon wymieniać to powodzenia
Jaka masz fajke? Jeśli jakąś tanią to kup sobie ngk albo jakąś z epoki
Sprawdź przewód a potem cewke. Jak masz zbędne pare złotych kup kondensator nowy
Ostatnio za komplet do wymiany zapłonu w Komarku dałem 40zł na alledrogo. Może pasowałby do Żaka
Wysłane z mojego E2105 przy użyciu Tapatalka
Wymieniona cewka, kondensator, kabel, fajka, świeca i nic. Nadal iskra jest tylko przy mocnym kopnięciu. Oczywiście nie odpala. Nie mam już pomysłu.
Zrobię podmianę całego iskrownika i magneta z komarem.
Ja w 023 również miałem tak, że iskra pojawiała się tylko przy lepszym kopnięciu i z tego co zauważyłem takie coś występuje jeżeli cewka zapłonowa jest za mocno spiłowana, jest za duża przerwa między nią a magnetem, to takie moje spostrzeżenie.
Jednakże to nie było przeszkodą w tym, żeby silnik odpalił, pali z kopa, ale oczywiście nie ma mocy i przy dodaniu gazu do końca się dusi (walczę z tym od początku roku i nadal nie wiem o co chodzi...)
Wymień przerywacz zapewne to jego wina. Miałem to samo, ten plastik co o krzywkę ociera się wytarł i były takie same objawy
Jeśli chodzi o szczelinę cewka-magneto to jest prawidłowa, cewkę mam nieszlifowaną.
A przerywacz,? Dobry. Przerwa odpowiednia, zapłon w dobrym miejscu.