Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Pękniecie tłoka.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam pęk mi tłok w otworze na stworzeń i czy to nie będzie przeszkadzało, poza tym mam dorabiane pierścienie i mi mechanik zrobił z przerwą około 1mm na zamka czy nie będzie dekompresji.

(14-09-2015 10:09:58)romet1259 napisał(a): [ -> ]Witam pęk mi tłok w otworze na stworzeń i czy to nie będzie przeszkadzało, poza tym mam dorabiane pierścienie i mi mechanik zrobił z przerwą około 1mm na zamka czy nie będzie dekompresji.

A bym zapomniał jak już złożyłem cylinder i chce odpalić delikatnie kopie to słychać dźwięk skrzypienia (nie obcierania) co to może być. Pochodzi to z cylindra.
Jaja sobie robisz ?

Wysłane z mojego Trooper_X40 przy użyciu Tapatalka
Czyli bo nie bardzo cie rozumiem w tej odpowiedzi.
Prosze o konkretną odp
Nowy tłok

Wysłane z mojego PSP5504DUO przy użyciu Tapatalka
Jeżeli wiesz że coś pękło i skrzypi czy coś to chyba jest coś nie halo? Nie pomyślałeś?

Jeszcze jedno
"poza tym mam dorabiane pierścienie i mi mechanik zrobił z przerwą około 1mm na zamka czy nie będzie dekompresji."
Co to ma być?
Nie możesz jeździć na pękniętym tłoku, nie chodzi tu już o silnik tylko o Twoje bezpieczeństwo.
No dobra a przerwa na zamku pierścienia nie jest za duża?
Jeżeli bierzesz nowy tłok w sklepie to od razu gościu niech Ci dobierze pierścionki one kosztują 5-6zł a tłok 10 Big Grin
Jest za duża. Dobrze spasowany pierścień powinien mieć luz na zamku w zakresie 0,1 do 0,3mm. Maksymalny luz to 1,2mm. Przy 1mm będziesz miał już znaczne przedmuchy i słabe sprężanie.

Z tym tłokiem to chyba jakiś żart...


Pierścienie dobiera się do cylindra, tak samo tłok. Jeżeli będą za duże luzy, to trzeba dobrać nadwymiar i cylinder oddać do szlifu pod nowy tłok.
cylinder kupiłem rok temu. produkcja chińska i 1 zamek był w kanale od gaźnika i to mi mechanik zakładał i kilkoma innymi częściami i na tym przejechałem niecałe 50km. i mi później pęk noto kupiłem inny pierścień i o samo tylko że przy zakładaniu no to dałem tłok do przedstawiania ząbka w inne miejsce, położeniu słyszę pękniecie (myślałem ze to znowu pierścień) a tu patrze tłok mi pękną
No dobra kupie inny tłok.
Co to jest? Tłok byś chciał co? Spawać? Czy olać i jeździć z pękniętym?
A pierścienie dorabiane z puszki po piwie żeby zaoszczędzić? To może od razu cylinder z drewna?
Człowieku kup nowy tłok i pierścienie ze sklepu, to jest może z 20 zł.
Przekierowanie