No więc tak ustawie zapłon 3mm przed GMP i jadę jest wszystko ok. Po ok 2-3 km zaczyna się dusić i nie wkręcać się na obroty. Patrzę zapłon 1mm przed GMP. I tak powtórzyło mi się 3 razy wczoraj i 1 dzisiaj. Iskrownik się nie przesuwa bo zaznaczyłem w jakim miejscu jest, a zapłon się przestawia. Co to może być?
Tak jest na miejscu i koło też dokręcone.
Platynki mocno dokręcone?
Załóż może podkładki sprężynowe pod śruby
Wysłane z mojego LG-V490 przy użyciu Tapatalka
Może łożyska już wyjechane
Łożyska zmieniane z 1 miesiąc temu.
To, że zmieniane miesiąc temu to o niczym nie świadczy, mogłeś je uszkodzić w czasie montażu. Sprawdź też, czy wał nie ma luzów.
Się nie zdziwię jak łożyska poszly i przestawiają zaplon
Łożyska dobre, zero luzu na boki i do góry.
Czasami nie jest krzywy wał może pociera o magneto