Ile mogę za niego dostać? +/-
Chart 210 Elektronik 50ccm z oryginalnym przebiegiem 2880 km
Wyprodukowany 1988r. Pierwsza rejestracja 1993r.
Pierwszy i jedyny właściciel, posiadam i dodaję całkowitą dokumentacje od 1Lipca 1993r :
- Instrukcję obsługi
- Kartę gwarancyjną motoroweru
- Opłaty ubezpieczeń
- Dowód zakupu
- Dwa komplety kluczyków
- Drugi silnik który został zakupiony w razie problemów
Opłaty ważne do 31.12.2015r.
Zostało wymienione/zrobione
- tłok oraz pierścienie
- łożyska na wale
- simmeringi na wale
- olej Lux 10
Przyda się wymienić
- Linkę gazu
- Nowy akumulator (z elektryką nie ma problemów)
Stan Charta oceniam na b.dobry jak na ten rocznik, 60km/h to dla niego nie jest problem.Spalanie w granicach 2-2,5l/100km
Ja dałem za swojego od pierwszego własciciela 700 zł ale... przebieg 12 250 km miał
najważniejsze, że wszystko jest oryginalne.
Taki przebieg i super lakier powinieneś dostać co najmniej 1500 - 2000 zł. Może nawet więcej jak trafi się pasjonat lub kolekcjoner polskiej motoryzacji.
(18-09-2015 16:59:51)stanley napisał(a): [ -> ]Ja dałem za swojego od pierwszego własciciela 700 zł ale... przebieg 12 250 km miał
najważniejsze, że wszystko jest oryginalne.
Taki przebieg i super lakier powinieneś dostać co najmniej 1500 - 2000 zł. Może nawet więcej jak trafi się pasjonat lub kolekcjoner polskiej motoryzacji.
tak,oczywiście bo pasjonat lub kolekcjontr to wg ciebie frajer lub głupek
takie osoby mają najlepsze rozeznanie rynku i zapewniam cię, że rzadziej przepłacają niż ludzie "zieloni" w temacie lub tzw. "znafcy" od wszystkiego
a poza tym Charcik wygląda ładnie i powinien pójść za dobra cenę
skoro znaja się na cenach to wiedza ze takie coś jak np. błotniki są cholernie drogie i trudne do dostania (te w idealnym stanie). nie mówie już o komplecie ladnych kierunków z uszczelkami, liczniku, nie zajezdzonym silniku, bagażniku bez rdzy itd. to dużo kosztuje. spróbuj złożyć ładnego charta od zera to sam zobaczysz. moim zdaniem około 2000 bym dał o ile moglbym zobaczyć czy jeździ tak jak powinien.
ale dokładnie to o co ci chodzi charper?
o to że części są drogie więc oryginalny kompletny chart w ładnym stanie też należy odpowiednio wycenić.
to ładnie, jestem tego samego zdania,
Zdaje się, że oferta już nie aktualna, bynajmniej Charcik zniknął z OLX. Cena była dość atrakcyjna tym bardziej, że z dodatkowym silnikiem.
(18-09-2015 19:03:50)bartosz1907 napisał(a): [ -> ] (18-09-2015 16:59:51)stanley napisał(a): [ -> ]Ja dałem za swojego od pierwszego własciciela 700 zł ale... przebieg 12 250 km miał
najważniejsze, że wszystko jest oryginalne.
Taki przebieg i super lakier powinieneś dostać co najmniej 1500 - 2000 zł. Może nawet więcej jak trafi się pasjonat lub kolekcjoner polskiej motoryzacji.
tak,oczywiście bo pasjonat lub kolekcjontr to wg ciebie frajer lub głupek
takie osoby mają najlepsze rozeznanie rynku i zapewniam cię, że rzadziej przepłacają niż ludzie "zieloni" w temacie lub tzw. "znafcy" od wszystkiego
a poza tym Charcik wygląda ładnie i powinien pójść za dobra cenę
Miałem na mysli, że za 2000 zł mozna kupic simsonka lub dodać jeszcze 1000 zł i kupic nowego Rometa made in China.
To miałem na mysli pisząc o pasjonacie polskiej motoryzacji
, bo inaczej po co kupować motorower do którego niebawem nie bedzie można części.
Sam szukam nowego gaźnika do swojego Charta.
Mylse, że za takiego pasjonata moge sie uważać
.
Miałem Rometa Polo M760 z wysoką kierownicą ( nigdy nie wprowadzony jako nowy do sprzedaży ), osę , Junaka 350 z 1960 roku, mam WFM z 1963 roku, WSK 125 i teraz mam Charta 210 - właśnie tanio kupionego, ale za idealny egzemplarz dałbym nawet 2000 zł.
Chyba nie zrozumiałeś tego co wczesniej napisałem.
no chyba nie :-)
mojego charcika '89 kupiłem koło Wrocka z przebiegiem 1700 km. Wylądował w piwnicy na dłuugi czas bo nawalił moduł i właściciel nie potrafił sobie poradzić no ale teraz jest to rodzynek :-) Najwyższą ofertę zakupu jaką miałem to 5 i pół tysiąca. Ale charcik został w domu. Masz racje idealne egzemplarze mają swoją wartość :-)
No patrz, to najwyraźniej z przed nosa ( Wrocka ) mi kupiłeś
.
Zamieść fotkę Twojego Charcika, abo wyślij mi na priv, bo 1700 km to ledwie dotarty
.
Chcę porównać czy aby w moim czegoś nie brakuje, bo masz ten sam rocznik.
Za 1800 powinien pójść minimalnie teraz charty są w cenie
(20-09-2015 20:33:08)stanley napisał(a): [ -> ]No patrz, to najwyraźniej z przed nosa ( Wrocka ) mi kupiłeś .
Zamieść fotkę Twojego Charcika, abo wyślij mi na priv, bo 1700 km to ledwie dotarty .
Chcę porównać czy aby w moim czegoś nie brakuje, bo masz ten sam rocznik.
chyba wszystkie wyglądały tak samo i miały to samo. jedynie na początku produkcji koncówka błotnika wyglądała inaczej, także osłona łańcucha i błotniki mogly być metalowe. poza tym tylko lakier innego koloru.
błotnik metalowy i osłona łańcucha??? pierwsze słyszę , czy masz może jakieś dokładniejsze informacje na ten temat ( zdjęcia) ?
Nie wszystkie Charty "miały to samo"; tu chociażby można wskazać na co najmniej dwa typy gaźników, dwa typy lamp przednich zewnętrznie podobnych ale różniących się w szczegółach...
w tej chwili nie mam dobrego zdjęcia , zrobię w niedziele i wkleję do tematu
Chartów przez 5 lat wyprodukowano 80 000 sztuk a ogary były produkowane w ilości 100 000 sztuk rocznie i wiele lat dłużej
.
Oznacza to, że charty niedługo to będą białe kruki
a ich cena jeszcze wzrośnie.
Dlatego kupiłem charta jako lokatę kapitału
lub dobrą baze do zamiany na cos innego
a w między czasie troche sie nim pobawię ( odnowię, pojezdże, cegoś się dowiem podczas tych prac ).