Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Wycena Romet Chart 210 88r.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Ile mogę za niego dostać? +/-
Chart 210 Elektronik 50ccm z oryginalnym przebiegiem 2880 km

Wyprodukowany 1988r. Pierwsza rejestracja 1993r.

Pierwszy i jedyny właściciel, posiadam i dodaję całkowitą dokumentacje od 1Lipca 1993r :

- Instrukcję obsługi
- Kartę gwarancyjną motoroweru
- Opłaty ubezpieczeń
- Dowód zakupu
- Dwa komplety kluczyków
- Drugi silnik który został zakupiony w razie problemów

Opłaty ważne do 31.12.2015r.

Zostało wymienione/zrobione

- tłok oraz pierścienie
- łożyska na wale
- simmeringi na wale
- olej Lux 10

Przyda się wymienić
- Linkę gazu
- Nowy akumulator (z elektryką nie ma problemów)

Stan Charta oceniam na b.dobry jak na ten rocznik, 60km/h to dla niego nie jest problem.Spalanie w granicach 2-2,5l/100km
Ja dałem za swojego od pierwszego własciciela 700 zł ale... przebieg 12 250 km miał
najważniejsze, że wszystko jest oryginalne.
Taki przebieg i super lakier powinieneś dostać co najmniej 1500 - 2000 zł. Może nawet więcej jak trafi się pasjonat lub kolekcjoner polskiej motoryzacji.
(18-09-2015 16:59:51)stanley napisał(a): [ -> ]Ja dałem za swojego od pierwszego własciciela 700 zł ale... przebieg 12 250 km miał
najważniejsze, że wszystko jest oryginalne.
Taki przebieg i super lakier powinieneś dostać co najmniej 1500 - 2000 zł. Może nawet więcej jak trafi się pasjonat lub kolekcjoner polskiej motoryzacji.


tak,oczywiście bo pasjonat lub kolekcjontr to wg ciebie frajer lub głupek :F

takie osoby mają najlepsze rozeznanie rynku i zapewniam cię, że rzadziej przepłacają niż ludzie "zieloni" w temacie lub tzw. "znafcy" od wszystkiego


a poza tym Charcik wygląda ładnie i powinien pójść za dobra cenę Smile
skoro znaja się na cenach to wiedza ze takie coś jak np. błotniki są cholernie drogie i trudne do dostania (te w idealnym stanie). nie mówie już o komplecie ladnych kierunków z uszczelkami, liczniku, nie zajezdzonym silniku, bagażniku bez rdzy itd. to dużo kosztuje. spróbuj złożyć ładnego charta od zera to sam zobaczysz. moim zdaniem około 2000 bym dał o ile moglbym zobaczyć czy jeździ tak jak powinien.
ale dokładnie to o co ci chodzi charper?
o to że części są drogie więc oryginalny kompletny chart w ładnym stanie też należy odpowiednio wycenić.
to ładnie, jestem tego samego zdania,
Zdaje się, że oferta już nie aktualna, bynajmniej Charcik zniknął z OLX. Cena była dość atrakcyjna tym bardziej, że z dodatkowym silnikiem.
(18-09-2015 19:03:50)bartosz1907 napisał(a): [ -> ]
(18-09-2015 16:59:51)stanley napisał(a): [ -> ]Ja dałem za swojego od pierwszego własciciela 700 zł ale... przebieg 12 250 km miał
najważniejsze, że wszystko jest oryginalne.
Taki przebieg i super lakier powinieneś dostać co najmniej 1500 - 2000 zł. Może nawet więcej jak trafi się pasjonat lub kolekcjoner polskiej motoryzacji.


tak,oczywiście bo pasjonat lub kolekcjontr to wg ciebie frajer lub głupek :F

takie osoby mają najlepsze rozeznanie rynku i zapewniam cię, że rzadziej przepłacają niż ludzie "zieloni" w temacie lub tzw. "znafcy" od wszystkiego


a poza tym Charcik wygląda ładnie i powinien pójść za dobra cenę Smile

Miałem na mysli, że za 2000 zł mozna kupic simsonka lub dodać jeszcze 1000 zł i kupic nowego Rometa made in China.
To miałem na mysli pisząc o pasjonacie polskiej motoryzacji Smile, bo inaczej po co kupować motorower do którego niebawem nie bedzie można części.
Sam szukam nowego gaźnika do swojego Charta.
Mylse, że za takiego pasjonata moge sie uważać Smile.
Miałem Rometa Polo M760 z wysoką kierownicą ( nigdy nie wprowadzony jako nowy do sprzedaży ), osę , Junaka 350 z 1960 roku, mam WFM z 1963 roku, WSK 125 i teraz mam Charta 210 - właśnie tanio kupionego, ale za idealny egzemplarz dałbym nawet 2000 zł.
Chyba nie zrozumiałeś tego co wczesniej napisałem.
no chyba nie :-)

mojego charcika '89 kupiłem koło Wrocka z przebiegiem 1700 km. Wylądował w piwnicy na dłuugi czas bo nawalił moduł i właściciel nie potrafił sobie poradzić no ale teraz jest to rodzynek :-) Najwyższą ofertę zakupu jaką miałem to 5 i pół tysiąca. Ale charcik został w domu. Masz racje idealne egzemplarze mają swoją wartość :-)
No patrz, to najwyraźniej z przed nosa ( Wrocka ) mi kupiłeś Smile.
Zamieść fotkę Twojego Charcika, abo wyślij mi na priv, bo 1700 km to ledwie dotarty Smile.
Chcę porównać czy aby w moim czegoś nie brakuje, bo masz ten sam rocznik.
Za 1800 powinien pójść minimalnie teraz charty są w cenie
(20-09-2015 20:33:08)stanley napisał(a): [ -> ]No patrz, to najwyraźniej z przed nosa ( Wrocka ) mi kupiłeś Smile.
Zamieść fotkę Twojego Charcika, abo wyślij mi na priv, bo 1700 km to ledwie dotarty Smile.
Chcę porównać czy aby w moim czegoś nie brakuje, bo masz ten sam rocznik.

chyba wszystkie wyglądały tak samo i miały to samo. jedynie na początku produkcji koncówka błotnika wyglądała inaczej, także osłona łańcucha i błotniki mogly być metalowe. poza tym tylko lakier innego koloru.
błotnik metalowy i osłona łańcucha??? pierwsze słyszę , czy masz może jakieś dokładniejsze informacje na ten temat ( zdjęcia) ?
Nie wszystkie Charty "miały to samo"; tu chociażby można wskazać na co najmniej dwa typy gaźników, dwa typy lamp przednich zewnętrznie podobnych ale różniących się w szczegółach...

w tej chwili nie mam dobrego zdjęcia , zrobię w niedziele i wkleję do tematu
Chartów przez 5 lat wyprodukowano 80 000 sztuk a ogary były produkowane w ilości 100 000 sztuk rocznie i wiele lat dłużej Smile.
Oznacza to, że charty niedługo to będą białe kruki Smile a ich cena jeszcze wzrośnie.
Dlatego kupiłem charta jako lokatę kapitału Smile lub dobrą baze do zamiany na cos innego Smile a w między czasie troche sie nim pobawię ( odnowię, pojezdże, cegoś się dowiem podczas tych prac ).
Stron: 1 2 3
Przekierowanie