Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Jaki model motorynki
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Cześć,
podpowiedzcie koledzy jaki to model?
Zaczynam dopiero przygodę z motorynką i kompletnie nie znam się.
To siedzenie jest od tego modelu?Czy powinno być trójkątne.
Dzięki za pomoc.
Kolego posiadasz m1, lecz wydaje mi sie, ze nie jest w 100% oryginalna.
Dzięki,no to z siedzeniem się wyjaśniło,a co jeszcze wskazuje że nie jest w oryginale?
Model M1, siedzenie nie oryginalne i silnik też nie oryginalny. Powinien być na ręczną zmianę biegów a nie nożną, czyli 022 (od biedy 017 może być). Wink
Nie jestem w 100% pewien, leczy Romet Pony 50-m1 (motorynka ) posiadał zmianę biegów w manetce ( jak komar ). Ja bym myślał nad Pony 50-m2 lub 50-m3
Raczej m1. 1 seria bo błotnik z tyłu metalowy. Ale ma silnik przełożony od nowszych wersji. I siedzenie też coś jest pomieszane.
Mogłoby też być M2 1 seria, bo ma 023, ale ma metalową osłonę łańcucha.
zacznijmy od początku masz w super stanie o prawie kompletną m1 pierwszej seri obstawiam rok 79. Z tego co widze masz siedzenie jakies dorabiane a silnik wydaje mi się że był z biegami w rece ale ktoś go przerobił na nożny a masz otwór d strony łańcucha w karterze? Bo widzę że ktoś uciął kapę silnika. A tak pozatym to masz super pkaz duzo dałeś jeśl mozna zapytać?
Jest to motorynka M-1 (Romet Pony M-1). Mam taką samą. Świadczy o tym mocowanie lampy tylnej, sama lampa tylna, metalowa osłona łańcucha, metalowa osłona nad błotnikiem tylnym. Silnik na 100% nie jest oryginalny (tzn nie z tego modelu), gdyż M-1 miała na pewno silnik 022, czyli jak pisali wyżej - zmiana biegów w lewej manetce.

Super trafiłeś, M-1 to rzadki model.
Na 90% m1, nie oryginalne siedzenie i silnik. Z tego co widzę to masz tam silnik 023, a powinien być 022 lub ewentualnie 017, bo łatwiej go dostać. Sory za offtop, ale co to za dziwna kapa zapłonu looloo
Cześć,
dawno mnie tu nie było.Dzięki koledzy za odpowiedzi.
Motoryna niestety nie jest moja(w powitalni pisałem),remontuję ją komuś.
Oddałem już blachy do piaskowania i lakierowania proszkowego(kolor zostaje w oryginale).Wiem już że muszę poszukać siedzenia od m1,silnik pozostanie ten sam,z biegami w "nodze".
Pisaliście o blasze nad tylnym błotnikiem-tam już nie było plastikowej nakładki?Oryginalnie była goła blacha?
Nie tam "już nie było", tylko "jeszcze" nie było. W M-1 była właśnie taka metalowa blacha, a w nowszych dawali ten plastik. M-1 to był pierwszy model.
No i podziękował...
a możesz sprawdzić numery silnika jakie masz?
Przekierowanie