Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Ogar 200 nie rozwija pełnej mocy
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Siema chłopaki mam problem otóż wczoraj jechałem moim ogarkiem szedł jak burza bardzo mu nie ujmowałem manetki tak gdzieś przejechałem z 7 km i potem zgasiłem następnie odpaliłem i wrzucam bieg a tu taki muł zaczął trochę przerywać a teraz jak go odpalę to tak się powoli wkręca na wysokie obroty co mu może być ? pomocy silnik niedawno po remoncie Sad
Może mu brakuje paliwa? Pewnie złapał syf w gaźniku Smile
Silnik po remoncie a Ty mu w p... dałeś? Sam sobie odpowiedziałeś na pytanie
(28-06-2015 15:11:52)Halski napisał(a): [ -> ]Silnik po remoncie a Ty mu w p... dałeś? Sam sobie odpowiedziałeś na pytanie

Zgadzam się z kolegą. Silnik na dotarciu to po co gazujesz? Najprawdopodobniej przytarłeś...
Ale szlif ani nic nie było robione Big Grin poza tym ładnie chodził dopóki go nie zgasiłem odpala normalnie no ale muł jest czyżby pierścienie ?
Pewnie remont polegal na doprowadzeniu go do takiego stanu zeby odpalal
Remont to nie wymiana jednej uszczelki i pierscieni.
Zmierz komprechę, jak słaba to daj do szlifu i tłok 15 zł, drobnostka.
Albo zapłon albo gaźnik do regulacji.
Wielkiej filzofii w jawie nie ma.
(29-06-2015 23:11:26)KeiSangi napisał(a): [ -> ]Remont to nie wymiana jednej uszczelki i pierscieni.
Zmierz komprechę, jak słaba to daj do szlifu i tłok 15 zł, drobnostka.
Albo zapłon albo gaźnik do regulacji.
Wielkiej filzofii w jawie nie ma.


A mimo to nie potrafisz uporać się z tym silnikiem,żeby chodził jak należy.

Widzę,że ostatnio bardzo mądry się zrobiłeś .
(29-06-2015 22:41:31)Latos napisał(a): [ -> ]Pewnie remont polegal na doprowadzeniu go do takiego stanu zeby odpalal
i przetarciu szmatką aby ładnie wyglądał

(30-06-2015 00:08:31)kadetmen napisał(a): [ -> ]
(29-06-2015 23:11:26)KeiSangi napisał(a): [ -> ]Remont to nie wymiana jednej uszczelki i pierscieni.
Zmierz komprechę, jak słaba to daj do szlifu i tłok 15 zł, drobnostka.
Albo zapłon albo gaźnik do regulacji.
Wielkiej filzofii w jawie nie ma.


A mimo to nie potrafisz uporać się z tym silnikiem,żeby chodził jak należy.

Widzę,że ostatnio bardzo mądry się zrobiłeś .
Teoria a Praktyka oto jest pytanie .............co łatwiejsze ?
(30-06-2015 00:08:31)kadetmen napisał(a): [ -> ]
(29-06-2015 23:11:26)KeiSangi napisał(a): [ -> ]Remont to nie wymiana jednej uszczelki i pierscieni.
Zmierz komprechę, jak słaba to daj do szlifu i tłok 15 zł, drobnostka.
Albo zapłon albo gaźnik do regulacji.
Wielkiej filzofii w jawie nie ma.


A mimo to nie potrafisz uporać się z tym silnikiem,żeby chodził jak należy.

Widzę,że ostatnio bardzo mądry się zrobiłeś .

Wiedzieć i umieć nie łączy się z "chce mi się".
(30-06-2015 10:45:18)KeiSangi napisał(a): [ -> ]
(30-06-2015 00:08:31)kadetmen napisał(a): [ -> ]
(29-06-2015 23:11:26)KeiSangi napisał(a): [ -> ]Remont to nie wymiana jednej uszczelki i pierscieni.
Zmierz komprechę, jak słaba to daj do szlifu i tłok 15 zł, drobnostka.
Albo zapłon albo gaźnik do regulacji.
Wielkiej filzofii w jawie nie ma.


A mimo to nie potrafisz uporać się z tym silnikiem,żeby chodził jak należy.

Widzę,że ostatnio bardzo mądry się zrobiłeś .

Wiedzieć i umieć nie łączy się z "chce mi się".

A bardzo chcę, a umie to ,też nie idzie w parze
Przekierowanie