Powiem ci że łożyska lepiej kupić jakieś lepsze, tak samo simmeringi. U mnie komplet dobrych to ok. 55 zł. Resztę możesz kupić taką jak w tych zestawach.
Łożyska cx lepiej sobie daruj kup łożyska firmy Fag,Skf,Koyo.Chińskie zapewne wiesz co to warte... zero przecinek nic.
Wał też kupiłem z allegro jest on niepodobny do oryginału jest dłuższy itd. przez co magneto na stożku nie siada tak jak trzeba a sprzęgło będzie ci szarpać przy wbijaniu 1 biegu.Lepiej załatw sobie regenerację albo w ostateczności kup nowy.Jeśli chodzi o cyla lepiej oddać do szlifu te nowe almota itd. mają tak spie....lone kanały ,że to jest poezja.
Gość zrobi ci eleganckiego szlifa za 60zł i nie będziesz żałował.
W multicarze popatrz sobie ile jest niezadowolonych osób z transakcji chyba pół narodu tak więc zastanów się czy warto od nich coś wogóle zamawiać
Głowicy nie kupuj zostaw starą przecież ona się nie zużywa chyba ,że gwint na swiecę masz zjechany
Dziękuje za odpowiedzi, które uświadomiły mnie, że na allegro to sama tandeta, a jaki tłok polecacie bo te z almotu też nie cieszą się najlepszą opinią?
Najlepiej oryginalny
Ja tam mam w AWO z almotu, i jest cycuś malina pizdeczka. (W sumie nie ma za bardzo wyboru, bo nie było z innej firmy, a niedawno doszedł z Gorzyc, ale nie wiem, czy lepszy, bo cena taka sama)
Te zestawy to loteria. Raz trafisz na dobry zestaw, który posłuży tyle co oryginalny ZMD, czy tam Almot, a raz trafisz na tandete, która rozwali się po 100km. Powiem Ci, że za taką cenę cudów nie należy się spodziewać, ja osobiście kupiłbym ten zestaw, dokładnie się mu przyjrzał, i jeżeli wszystko by było dobrze to śmiało montował. Jedynie łożyska i pierścienie zamienił na coś lepszego oraz wywalił łożysko igiełkowe na główce korbowodu i wstawił tulejkę.
W swoim romecie mam taki zestaw, oczywiście zamienione to co napisałem (oprócz pierścieni - kupiłem najtańsze) i po 400km nic szczególnego się nie dzieje, no może trochę pierścionki grają, ale wymienić to nie problem.