Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: [Komar] Przytarty Komar 2350
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam
Mam następujący problem w moim Komarze:
Jakiś czas temu zatankowałem go do pełna co przy dzisiejszych cenach benzyny było nie lada wyczynem, trochę ponad 5 litrów wleciało i problem zaczął się już w tym miejscu, miałem tylko resztkę oleju Mixol, który wlałem. Nie pamiętam ile tego było, w każdym razie teraz mi się wydaje że było za mało. Dzisiaj wracając do domu po długiej, prostej i względnie dobrej drodze rozpędziłem się ile fabryka dała, nie minęła dłuższa chwila i silnik zwyczajnie zaczął zwalniać a następnie zaczął dobiegać metaliczny przydzwięk, natychmiastowo zwolniłem do 20km/h i wcisnąłem dźwignię sprzęgła, silnik się nie zatrzymał ale przydźwięk nie ucichł, do domu miałem już nie daleko więc jakoś powolutku dojechałem. Po odczekaniu aż silnik wystygnie silnik uruchomił się bez problemów więc myśle że nic się nie stało, jednak pewien tego nie jestem i w tym miejscu pytanie do Was: Czy bardzo to zaszkodziło silnikowi i czy jakieś częsci będę musiał wymienić? Jutro się przejade i będę mógł stwierdzić czy osiągi jakoś znacznie spadły i czy silnik da się uruchomić w miarę łatwo po nocy i oczywiście o tym tutaj napiszę, jednak pytanie kieruję już teraz...
Pozdrawiam.
Za mało oleju i stracił smarowanie po nagrzaniu się dolej mu oleju i powinno pomóc no chyba że pierścienie swój żywot już skończyły
Jezeli zrobił się słaby to sie tłok i cylek przytarły.
dolej oleju i powinno być git części nie bedziesz raczej żadnych wymieniał
spróbuj dolać oleju i powiedz czy się coś zmieniło i czy chodzi już bez problemu i normalnie
olej dolej a jak nie pomoże nic to zapłon bo przerywacz się przykleja i trza ustawić od nowa
Zaglądnij pod cylinder możliwe że nadpękły pierścienie i trzeba je wymienić
Mógł pierścień pęknąć poprzez brak smarowania (ponieważ było za mało oleju, by pierścień był smarowany)
Przekierowanie