Witam!
Mam zakupiony nowy kosz sprzęgła (ZMD) i nie mam pojęcia jak go zdemontować... odkręciłem kosz, ale nie potrafię ręcznie go "ścisnąć" by wyciągnąć tarcze, jak mam to zrobić? z góry dzieki
a i jeszcze jedno... czy to normalne że na moim stary koszy sprzęgłowym zrobiły się "wcięcia" od tarcz? może coś jest rozregulowane
a i jeszcze czy warto od razu wymienić tarcze?
Bo ja wiem jak duże, nigdy tego nie mierzyłem
Wiem że jeśli są naprawdę duże, to jest problem ze sprzęgłem, bodaj ślizga z tego co pamiętam.
Nie wiem dodaj foto, albo zaryzykuj wyrównaj je delikatnie i składaj.
mam nowy kosz , wygarnięty w starym sklepie motoyzacyjnym za 10 zł, sprzedawca sam nie widział za ile go sprzedać bo leżał mu parę lat
Stachu. G mam juz z zębatką
Tutaj zdjęcia sprzęgła. Mam zmieniać kosz? a może wymienić już tarcze?
Ale czy warto już zmieniać? mam z tymi biegami problem, mianowicie wyskakuję nawet gdy prowadzę motor, a 3 nie działa co może być przyczyną? i jak ją naprawic?
a I gdzie mogę kupić kosę zmiany biegów? (nie musi byc oryginalna) byle żeby pasowała
Nie jest źle, jak mówiłem wcześniej, możesz to delikatnie podrównać żeby tarczę, nie zawieszały się w tych nacięciach.
Zużycie tarczy, ocenia się na podstawie pomiaru grubości, w żółtej biblii znajdziesz tolerancje. Co do biegów, ciężko jest powiedzieć co jest uszkodzone, być może wodzik już nie trzyma, zaczął bym od regulacji kosy i sprawdzenia stanu sprężynki i kulki pod dużą śrubką w karterze u góry.
czym mogę to podrównać?(mam mini szlifierkę, ale boję się dostaną sie opiłki do środka?)
a co do tarczy, one są grube, ale też mają wcięcia jak kosz (widać na zdjęciach)
. Chodzi ci o taką duża śrubę na górze? nie wystrzeli mi ona gdy ją wykręcę?
Może być mini szlifierką, śruba nie wystrzeli.
Dzięki wielkie! wszystkiego się dowiedziałem
Rozłozyłem sprzęgło i jedna rzecz mnie zaniepokoiła mianowicie pęknięcia na tym "deklu" osłaniającym tarcze sprzęgła czy jest do wymiany :/(pod palcem ewidentnie czuć pęknięcia i szorstką powierzchnie)