Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: [FAQ] Dane techniczne sprzęgła silnika 027, Romet Chart
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Istnieją dwa rodzaje przełożeń pomiędzy wałem korbowym a wałkiem głównym skrzyni biegów stosowane przy produkcji silników typu 027, które fabrycznie były montowane w motorowerach Romet Chart i Motorydwanach. Przełożenie to zależało od pojemności silnika, gdyż występowały dwie: 50cm3 (Chart) i 70cm3 (motorydwan).


















wiem ze odkop ale moze ponownie da sie umiescic zdjęcia?
Zrobione.
Moge dodać ze najprawdopoeobniej sprzegła opisane powyżej jako 70ccm były także stosowane w silniku 027.1- z Dantoma.
(25-06-2020 01:23:58)jacomoto napisał(a): [ -> ]Moge dodać ze najprawdopoeobniej sprzegła opisane powyżej jako 70ccm były także stosowane w silniku 027.1- z Dantoma.

Napiszesz cos o tym silniku? pierwsze slysze 027.1
(09-11-2020 22:51:42)Klot339 napisał(a): [ -> ]
(25-06-2020 01:23:58)jacomoto napisał(a): [ -> ]Moge dodać ze najprawdopoeobniej sprzegła opisane powyżej jako 70ccm były także stosowane w silniku 027.1- z Dantoma.

Napiszesz cos o tym silniku? pierwsze slysze 027.1

027*nr, standardowo silnik od charta poj 50, 027*1*nr produkowany trochę później oraz zakładany (najprawdopodobniej) do Dantoma i jak kolega wyżej pisze prawdopodobnie była taka przekładania. 027*3*nr, pojemność 50, stosowany na początku w motorydwanie i najprawdopodobniej też to większe przełożenie z racji ze było w motorydwanie, oraz 027*4*nr silnik o poj 70 z wyżej wymienionym większym koszem sprzęgłowym.
Przekierowanie