Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Silnik 027 by Dantom
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Mam taki silnik - dostałem go przy zakupie Dantoma. Od razu uprzedzam w chartopodobnych rzeczach jestem laikiem.
Silnik jest prawdopodobnie uszkodzony -nie chodzi kopka.
Drugi wg mnie taki sam jest w Dantomie. Oba prawdopodobnie mają instalke 12V. - Dantomy miały fabrycznie instalacje 12V.
Znawcy tematu- co Wy na to?
Wygląda to tak:



Silnik niczym się nie różni od silnika z instalacją 6V. Iskrownik 6V na przewody miał zakładany czarny peszel, zaś 12V miał biały.
Czyli trafiłeś na 12V.

Głowicę masz odwrotnie Big Grin
Kolor igielitu nie potwierdzał typu prądnicy, sam widziałem nieraz prądnicy z białą osłoną a jednak cewki miały standardowy drut.

Z tego co wiem, dantom miał większą wydajność prądnicy. Widać zrozumieli że pierwsze wersję były nie halo i zechcieli poprawiać.
Wystarczyłoby zdemontować pokrywę, porobić fotki, pomierzyć, zobaczyć jak cewki są połączone itd. i byłoby wiadomo Wink
Widziscie to ten silnik ma plombe na ostatnim zdj ?
(01-04-2015 15:05:01)Jakchwal205 napisał(a): [ -> ]Widziscie to ten silnik ma plombe na ostatnim zdj ?
No ma ale jest całkiem inna niż na moim silniku.
a co z brakiem "wyjścia' na licznik? to takie były?
tak silnik ma plombę. Porobię w przyszłości foto tego magnetaSmile na 90% oba silniki sa 12V.
W Dantomie wszystkie zarówki są 12V i działaSmile
I jak z tym wyjsciem na licznik? podpowie mi ktoś?
Wyjścia nie miały motorydwany i norki, ale jak to jest w Dantomie rozwiązane to nie wiem, znaczy napęd licznika
Przekierowanie