Dlaczego wszystkie T1ki z dużymi schowkami mają takie dziwne "wnętrze" schowka? Pozostałość po komarach?
Cudne! Czerwonego kojarzę z olx, ale skąd masz zielonego?
Tez z tablicy
Schowek nie jest częścią ramy, jest przykręcany i składany z dwóch części
Ale ci się trafiło i to podwójnie
. Koniecznie wpadnij do mojego 50 T-1
.
(19-03-2015 20:32:08)Aleks041 napisał(a): [ -> ]Ale ci się trafiło i to podwójnie
Trafiło się to, że zielonego znalazłem przed wyjazdem po pomarańczowego (właściwie to zielony też był kiedyś pomarańczowy
) i nie doszło do jego sprzedaży
Mój piąty (aktualnie trzeci + rama) Romet 2370 kupiony wczoraj w Warce. Posiada dokumentację oraz jest na chodzie.
Razem z motorowerem dostałem pudełko części z których nowe to: tłok R1 + pierścienie (ZMD), tłok R2 + pierścienie ZMD, współczesne pierścienie, oś koła, obejma tłumika, metalowa osłona fajki oraz żarówki. Tłoki różnią się wysokością. Być może nowe są także: linki, klosz lampy tylnej, zębatki zdawcze, oraz wał (brak luzów góra - dół, lekki na boki).
Dostałem także oryginalną, wysoką głowicę ale gwint jest powiększony:
Więcej zdjęć:
http://www.fotosik.pl/u/xxSzatekxx/album/1769893
Wszystkie razem:
Dodatkowo ostatnio kupiłem sobie to:
Pozdrawiam.
Kupiony na Olx? Dobry sprzęt, kiedyś muszę mieć takiego.
We wtorek stałem się posiadaczem kolejnego Rometa 50-T-1, tym razem z 76-go roku, kupiony w okolicach Rzeszowa:
Przebieg jest podobno autentyczny:
Rzadziej spotykany, jednoczęściowy, masywniejszy wspornik błotnika:
Części które dostałem razem z motorowerem. Nowe są gumy podnóżek, wentylki, łatki, klosz lampy przedniej oraz uszczelki (nieoryginalne).
Więcej zdjęć:
http://www.fotosik.pl/u/xxSzatekxx/album/1797605
Jak widać posiada dokumentację, jest w pełni sprawny. Chromy zachowały się bardzo dobrze, lakier posiada zaprawki zrobione pędzlem, ale mimo to jest w dobrym stanie. Brak tabliczki znamionowej (fabrycznie).
Były właściciel znalazł także oryginalną instrukcję obsługi i chyba fakturę zakupu oraz kartę gwarancyjną (dośle).
Poprzednio kupiony Romet przechodzi proces rejestracji z poprawą danych w dowodzie rejestracyjnym. Niestety w jego silniku posypało się łożysko igiełkowe na wale i silnik został tymczasowo przełożony z zielonego Rometa. Dokument widoczny na ostatnim zdjęciu mojego poprzedniego postu, to dokumentacja techniczna silnika s-38, 017 i 019.
Niedługo być może w końcu zacznę działać przy którymś z nich.
Pozdrawiam.