Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Zalewa chart
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
witam,co zrobic ,sam juz nie wiem ,zalewa mi charta ,dostaje za duzo paliwa ,gdy np zakrece kranik to chwile ładnie chodzi ,dobrze wkreca,a jak odkrece kranik to zalewa, na kazdej swiecy tak. Zapłon ustawiony,gaznik przeczyszczony ,prosze o porady.
wyregulowanie gaźnika rozwiąże problem.
Obniż iglicę
Ustaw poziom paliwa .
nie ma tam ustawieniaa poziomu, to 14 mc
według mnie jest to wina za dużego poziomu paliwa w gaźniku trzeba wyregulować poziom paliwa.W 14mc powinna być igliczka która zamyka dostęp paliwa możliwe ze się wyrobiła uszczelka tej iglicy przez co paliwo ciągle leci i go zalewa wtedy trzeba wymienić cała iglicę zamykająca wlot paliwa .Pozdrawiam
ogladałem ta iglice tez ,nic zlego nie zauwazyłem,rowniez pozdrawiam Smile
(27-02-2015 23:27:20)rider napisał(a): [ -> ]ogladałem ta iglice tez ,nic zlego nie zauwazyłem,rowniez pozdrawiam Smile

Oglądaniem iglicy nie wykryjesz tego, czy uszczelka na niej zamontowana szczelnie zamyka dopływ paliwa. No chyba, że nie byłoby jej wcale, albo byłaby ewidentnie mechanicznie uszkodzona...

Gdy otworzysz kranik, czy po chwili, może kilku minutach zaczyna kapać paliwo z gaźnika? Jeżeli tak, to problem leży w zaworku iglicowym.

Jeżeli nie, to moim zdaniem problem może leżeć w uszczelnieniu rozpylacza. Pisałem już o tym przynajmniej raz na tym forum o ile pamiętam. Jeżeli tam będą przecieki, to silnik będzie ciągnął paliwo nie tylko dyszą, ale też po obwodzie rozpylacza co skończy się zalewaniem silnika i bardzo wysokim spalaniem.

Chodzi o część nr 20:
dziekuje za odpowiedz, jutro sprawdze uszczelke.
założyłem oring tam najcienszy jaki mialem, bo grubsze bardzo sie powiekszaly pod wplywem benzyny i bylo tak samo ;P a na tym troche zalewaaa, gdy zimny silnik jest ,gdy kawałek przejade sie to juz jest ok.
Najlepiej było by założyć oryginalny ale będzie ciężko go znaleźć.Pozdrawiam
(01-03-2015 19:12:30)rider napisał(a): [ -> ]założyłem oring tam najcienszy jaki mialem, bo grubsze bardzo sie powiekszaly pod wplywem benzyny i bylo tak samo ;P a na tym troche zalewaaa, gdy zimny silnik jest ,gdy kawałek przejade sie to juz jest ok.

Nie musi być cienki. Ja miałem znacznie grubszy, ale z materiału odpornego na benzynę i rozpuszczalniki.
a ma ktos zdjecia jak to u was wyglada ? bylbym bardzo wdzieczny Smile
Przekierowanie