17-02-2015, 23:46:53
Witajcie,
Podczas społawiania jawki wodzik nie chciał mi wejść w drugi karter, dołożyłem o jeden młot za dużo w efekcie czego mój wał niestety nadaje się na śmieci.
Teraz muszę kupić inny, czytałem, że do jawki chińskie wały, czyli np te z allegro nie nadają się totalnie, z kolei kupowanie 'czeskich wałów w zajebistym stanie' na olx czy tam gdziekolwiek to też jak wiadomo loteria, nie wiadomo co przyjdzie, a przecież przy gościu nie będę silnika społawiał i sprawdzał czy wał po społowieniu się swobodnie obraca. (przed rozebraniem silnika wał obracał się super, także spokojnie-kartery mam do pary).
Napiszcie mi czy te chińskie wały opłaca się brać, ogólnie to nie chcę bawić się w jakieś tuningi 223, ale nie ukrywam że spodziewałbym się od niego czegoś więcej niż od 023, gdzie osiągi są kiepskie.
pozdr
Podczas społawiania jawki wodzik nie chciał mi wejść w drugi karter, dołożyłem o jeden młot za dużo w efekcie czego mój wał niestety nadaje się na śmieci.
Teraz muszę kupić inny, czytałem, że do jawki chińskie wały, czyli np te z allegro nie nadają się totalnie, z kolei kupowanie 'czeskich wałów w zajebistym stanie' na olx czy tam gdziekolwiek to też jak wiadomo loteria, nie wiadomo co przyjdzie, a przecież przy gościu nie będę silnika społawiał i sprawdzał czy wał po społowieniu się swobodnie obraca. (przed rozebraniem silnika wał obracał się super, także spokojnie-kartery mam do pary).
Napiszcie mi czy te chińskie wały opłaca się brać, ogólnie to nie chcę bawić się w jakieś tuningi 223, ale nie ukrywam że spodziewałbym się od niego czegoś więcej niż od 023, gdzie osiągi są kiepskie.
pozdr