A więc od dłuższego czasu posiadam Piaggio Quartz'a z zamontowaną fabryczną 80cc
Chłodzony powietrzem.
Moto sprowadzone z Anglii
Posiadam do niego papiery (Angielskie)
V-Max ok 90km/h Cel projektu naprawa plastików malowanie tuning i osiągnięcie vmaxu = 140km/h :v
Ogar VR6. Szacun.
Piaggo jako motocykl stoi w papierach zapewne?
Fajne Piaggio te stare mają w sobie to coś
Porób więcej fot i zapraszam do mojej Sfery
(17-02-2015 00:49:18)maly napisał(a): [ -> ]Ogar VR6. Szacun.
Piaggo jako motocykl stoi w papierach zapewne?
Motocykl
Lekko szkoda ale zrobię prawko i na legalu jazda
Wczoraj chciałem zobaczyć co dokładnie siedzi w tym Squterku (silnik nie był przez mnie nigdy roskręcany).. Dostałem szoku...
Brzydki le nie podoba mi sie
Jak z Anglii to ma po drugiej stronie kierownicę? ciężko zobaczyć na tym jednym zdjęciu... :c
Sami hejterzy
To co mi się udało do tej pory ustalić:
Zapłon Ducati energia
Cyl 80/6 z bezpośrednim napełnianiem
Gaźnik dellorto 20 (21?)
Co ciekawe na liczniku 80 mil/h
Brzydki bo od razu x lat o niego nie dbano
Powoli OGARniam wizualke kilka elementów wywala itd xd
Cylinder jest seryjny 80ccm tak samo zapłon
Gaźnik pewnie 21
Że seryjny to ja wiem
Trochę dzisiaj ogarnelem wizualke
wywaliłem tylny blotnik nadkole
Jutro wsade stożek
To jeszcze nakleisz naklejki "super sport" to już w ogóle +15 km
Tak na serio, Piaggio to Piaggio,czyli bardzo dobry sprzęt
To dawaj jakies nowe foty.
Foty jutro dam xD Po wyczyszczeniu gaźnika i zmienieniu położenia iglicy dostał niezłego pierxxxcia.
Nwm jedynie co zrobić z połamanymi plastikami. . bo do quartza ciężko dostać. ..
I mam do was pytanie
Lepiej zlecić komuś zrobienie spawaka czy kupić gotowy typu stejdz siks itd?? spawak to chyba koszt powyżej 300 zł a gotowca za 200zł kupi co myślicie?
Co do tlumika daj mu Yasuni najlepiej wysokoobrotowy