10-02-2011, 14:04:36
10-02-2011, 14:07:57
mały płaski śrubokręt lub szpilarek i młoteczek. delikatnie stukaj w klin z jednej strony, w końcu wypadnie. Skoro ciągle Ci klin zcina, to się boje wiedzieć jak Ty obsługujesz ten silnik, o puszczaniu sprzęgła już nie mówiąc
10-02-2011, 14:10:36
Krzywe magneto ? to co się dziwisz że ci ścina, może mieć jakieś luzy przecież
10-02-2011, 18:37:14
Może magneto nie dokręcasz do końca lub masz rowek już wyłupany.
obstawiam też krzywe magneto.
Ojoj nie ładnie tak katować
obstawiam też krzywe magneto.
Ojoj nie ładnie tak katować
10-02-2011, 19:12:15
albo ktos ci wleil ten klin (ja tak mialem) np. na kropelke i wtegu musisz to wyskrobac albo zostaly resztki starego
10-02-2011, 19:55:49
A może cewka do wału się przykleiła
10-02-2011, 21:25:09
Ja też miałem troszkę krzywe magneto w motorynce ale klina mi nie ścinało pod warunkiem że było mocno dokręcone i zapłon był nie wyprzedzony jak zapłon wyprzedzisz to musi Ci ścinać bo jest mocniejsze uderzenie magneta zwłaszcza przy gaszeniu silnika.
10-02-2011, 23:19:52
najwazniejsze zeby lezka na wale byla idealna i zeby klin sie nie kiwal bo jezeli tak bedzie to co chwile ci bedzie go scinac dla przykladu ja mialem zawalona lezke a z lenistwa jej nie wyczyscilem i jak kopnalem starterem to scialem klin (chyba ze mam taka sile w nodze )
11-02-2011, 11:32:30
w magnecie jak będziesz miał rowek wyrobiony to też będzie Ci ścinało klin
11-02-2011, 21:56:48
powodem ścinania klinu może być także wadliwy materiał ów klinu każdy teraz wie jakie są materiały szczególnie polskie.......... nie mniej jednak jeżeli masz wyłupany rowek na wale proponował wym sobie dorobić samemu taki klin ja osobiście ja sobie robiłem z winklówki ponieważ była na grubość rowka na klin.. także zrobić na miarę nawet ciut większy z głową nabić magneto oraz je skręcić i powinno trzymać
13-02-2011, 17:35:31
tylko pamiętaj, magneto musi być przykręcone na maxa, i nie moze mieć żadnego luzu. Hehe j kiedyś po wymianie platynek, i kondensatora nie dokręciłem magneta na maxa, kopie żeby sprawdzić, i po klinie (chyba 6 klinów poszło zanim się skapnąłem)
13-02-2011, 18:15:54
Ja tam nie mam takich problemów jak wy
20-02-2011, 01:53:07
krzywy wał krzywe magneto albo luzy na łożyskach bądź wal już zbyt wyrobiony.