Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Ciekawe pojazdy
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Motorydwan 755









Rydwan występował w trzech wariantach pojemności: 50 i 70 ccm z Charta i 125 ccm od motocykla Mińsk. W zależności od silnika, ładowność skrzyni wynosiła od 150 do 250 kg. Najpopularniejsza jest wersja środkowa, tj. 70 cm3 rozwijająca prędkość maksymalną 40 km/h i spalająca wg. producenta 3,2 litra na 100 km.

Były sprzedawane też z przednią obudową z Norki i paką.




Silnik WSK 125 Big Grin



Fajny taki rydwanik, jak z pieczywem albo coś, ale wiadomo, trzeba mieć dużo czasu Big Grin
Jawa 551. Bardzo rzadki model, krótko produkowany. Rama skorupowa- cała karoseria jest jednocześnie ramą. Trohę to głupie, ale aby wyciągnąć bak trzeba najpierw wyciagnąć silnik, gdy wachacz tylni jest łożyskowany w gnieździe, które stanowi specjalny odlew na silniku. Moc 1,5 km przy 4250 obr./min., waga 45 kg, predkość maksymalna 45 km/h, skrzynia biegów dwubiegowa. Mój egzemplarz jest wersją eksportową (tabliczka znamionowa po angielsku). Mam nawet papiery i instrukcję obsługiBig Grin
Kto chce więcej się dowiedzieć, to proszę: http://www.jawa-50.cz/clanek/jawa-50-typ...xport.html


To wcale nie takie głupie. Lżejsze i przede wszystkim TAŃSZE w produkcji.
Mam wycinek "Motoru" z lat 80'. Jest tam artykuł o walce z motocyklami z Japonii. Pełno było prototypów motocykli bez ramy. Właśnie w ramach obniżenia kosztów.
u mnie w garażu stoi sobie taka jawa 585 "mosquito" z silnikiem made in slovenia (Tomos) ogólnie po Polsce mało tego jeździ



silnik 5 biegów 50ccm, ok. 5km
kolesgit01 napisał(a):jawa 585 "mosquito"
Jawa, która jest "komarem" krejzi

Pinio, ładniutka ta Jawa ^^
Yezdi Roadking, czyli CZ 250






Motocykl produkowany w Indiach przez Ideal Jawa od 1978 do 1996 roku. Posiada silnik 250 cc oraz pół-automatyczne lub automatyczne sprzęgło, gdzie krzywka wewnątrz obudowy przekładni automatycznie aktywuje sprzęgło, jest to unikalny sposób używany w motocyklach Yezdi produkowanych w Indiach. Gaźniki były albo Jikov albo Pacco, z których pierwszy był używany w Roadking'u a drugi w Classic'u. Świece były niskiej ciepłoty. Podwójne wydechy z Jawy/CZ generują charakterystyczny dźwięk. Kolejną unikalną cechą jest zintegrowany starter z dźwignią biegów. Dźwignia ma wewnętrzną krzywkę, która włącza/wyłącza sprzęgło, gdy bieg jest przesunięty w ten sposób wykluczając potrzebę ręcznego sprzęgła.

Dane techniczne:

Producent: Ideal Jawa
Model: Roadking
Okres produkcji: 1978-1996
Poprzednik: 1974 Jawa CZ 250
Silnik: 250 cc, chłodzony powietrzem, dwusuwowy, jedno-cylindrowy, podwójny wydech, starter nożny
Rodzaj zapłonu: CB points (?) (do 1992), później CDI
Skrzynia biegów: 4 biegowa
Zawieszenie:
przednie: teleskopowe hydrauliczne (skok: 130 mm)
tylne: amortyzatory hydrauliczne (skok: 100 mm)
Hamulce: bębnowe
Opony: 3.25 x 16 (przednia i tylna)
Felgi: 1.86 x 16 (przednia i tylna)
Rozstaw osi: 1,350 mm
Wymiary:
długość: 2,000 mm
szerokość: 750 mm
wysokość: 1,100 mm
Waga: 134 kg (bez płynów), 144 kg (z płynami)
Pojemność zbiornika paliwa: 16 litrów

Jest nawet na olx: http://olx.pl/oferta/yezdi-roadking-indi...171759e7bc Smile
Ptacha






Rok produkcji: 1997-2001
Silnik: ZiD-36
Pojemność: 36,6 ccm
Moc: 1,5 KM, 5500 obr/min
Zapłon: elektroniczny bezstykowy
Chłodzenie: powietrzem
Sprzęgło: cierne olejowe
Liczba biegów: 2
Paliwo: 92 oktanowe
Spalanie: 1,65 l/100 km
Maksymalna prędkość: 35 km/h
Waga silnika bez tłumika: 5 kg
Masa w stanie suchym: 40 kg
Rozmiar opon: 3,00×10
Skok amortyzatora przedniego: 60 mm
Skok amortyzatora tylnego: 60 mm
Pojemność baku paliwa: 2 l
Napęd: łańcuchowy
No super, ale trochę za mały silnik.
Oj tam, założyć blokadę żeby nie przekroczyła 25 km/h i można rejestrować na wolnobieżny krejzi
Skąd Ty to bierzesz!? Tongue Rewelka!
Kroha






Rodzaj silnika: D-8M gaźnikowy, dwusuwowy
Pojemność: 45,4 ccm
Moc: 1,1 KM
Zapłon: iskrowy
Chłodzenie: powietrzem
Sprzęgło: suche
Skrzynia biegów: jednostopniowa
Waga: 30 kg
Prędkość maksymalna: 25 km/h
Zużycie paliwa: 1,8 l/100 km
Rama: rurowa, spawana
Rozmiar opon: 2.25 х 16
Średnica cylindra: 38 mm
Gaźnik: K34
Paliwo: 76 oktanowe
Waga silnika bez tłumika: 7,5 kg
Masa w stanie suchym: 30 kg
Pojemność baku paliwa: 2 l
Napęd: łańcuchowy
[attachment=8618][attachment=8619]

Piaggio Ciao, produkowany od 1967 do 2006 :wow: Kolesia widywałem często ale dopiero dziś zrobiłem mu zdjęcie. Blachy z sąsiedniego powiatu, i raczej faktycznie tam mieszka Big Grin
Semmao, z google krejzi
romek, fajne te Ciao są, jak i inne piaggio (w sensie motorowery, nie sqtery) Tongue
Hah, kierowca to pewnie jakiś metal albo coś takie mam przeczucie xD
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Przekierowanie