Motorower produkowany w latach 1958 – 1975 w Łoweczu w Bułgarii.
Maksymalna prędkość: 60-65 km/h
Spalanie benzyny: 2,5 l na 100 km
Różnica między nowymi a starszymi modelami polegała innych cylindrach, głowicach i sposobem przełączania biegów (pierwsze są ręczne, a nowsze za pomocą stopy). - (jak w Komarze )
http://chlopcyrometowcy.pl/hosting/image...relli.jpeg
Garelli vip 2 albo 3
Włoski moped z automatyczną dwubiegową skrzynią biegów oraz sprzęgłem odśrodkowym . Co ciekawe fabrycznie posiada gaźnik Dellorto 16 bez regulacji mieszanki tylko obroty . Prędkość V max : ok 62kmh moc : 3km Rocznik nie pamiętam dokładnie który ale z lat 70 jest . Motorower godny polecenia bo równa sie simosnowi i chartowi
Ryś Rysio juź prawie gotowy. Zaprawki na lakierze, uruchomione hamulce, odpalony silnik.
Obecnie na warsztacie kolega Rysia. Też rama żakowa, przód komarkowy, koła taczkowo-samolotowe. Silnik komar jajko na kopkę.
Na jednej z facebookowych grup trafiłam na takiego SAMa. Nie mam pojęcia z czego się składa (karoseria z boku i maska przypomina mi Golfa I), więc jak ktoś widzi coś znajomego to niech napisze. Taka zgadywanka
(03-07-2019 21:50:40)Motorowerzystka napisał(a): [ -> ]Ciekawostka upolowana na fb.
Reklama olejów i smarów Gargoyle Mobiloil firmy Vacuum Oilcompany S.A. (1933)
Mogę dopowiedzieć, że były też: Gargoyle Mobiliol BB letni i Gargoyle Mobiloil Arctic czyli zimowy. Były to raczej oleje przekładniowe bo w instrukcji obsługi od Podkowy 98 było o tym wspomniane, aby w zimie lać Arctic a latem BB