Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Mocowanie amortyzatora
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam mam problem bo urwało mi się mocowanie tylniego amortyzatora w takim stanie to było może ktoś pomoże mam 2 rame z której moge to przespawać Pozdrawiam niżej zdjęcia.
http://scr.hu/0mds/gmvhz
http://scr.hu/0mds/42lwr
http://scr.hu/0mds/ajvnv
tam powinna być szpilka wspawana ?
powinna być jakoś jej nie ma.
to daj dotoczyć nową i ją wspawaj ....
Ten temat nic nie wnosi do mojego problemu u mnie jest pęknięte to nawet
i nie wiem co mam zrobić bo na spawie gwintu nie zrobie
Przewiercić na większy wylot, wstawic śrubę/pręt o dobranej długości, i obspawać od wewnętrznej strony ramy
Jakbyś przeczytał cały temat to byś zobaczył to: http://www.chlopcyrometowcy.pl/showthrea...#pid384818
Może zaspawać cały ten otwór, a dalej zrobić tak jak joozek w moim temacie. Nie wiem czy to wytrzyma, no ale to tylko pomysł...
A na spawie mozna dać gwint?
Spaw jest bardzo twardy nie wiem czy ci gwintownik wytrzyma , a i wiertło na 100% zejdzie przy wierceniu ręczną wiertarką .Ten pomysł z nową szpilką pomyśl o tym super rozwiązanie ...
Ja w tej sytuacji zrobiłbym tak jak ananas - patrz wątek na dole, wymiana całości.
Jeśli chcesz to jednak napawać to sugerowałbym gazem ew migomatem
(27-12-2014 23:05:34)kuzma napisał(a): [ -> ]Spaw jest bardzo twardy nie wiem czy ci gwintownik wytrzyma , a i wiertło na 100% zejdzie przy wierceniu ręczną wiertarką .Ten pomysł z nową szpilką pomyśl o tym super rozwiązanie ...

Aby wiertło nie "zeszło" wystarczy dorobić mały przyrząd prowadzący; tuleja w tulei. Większa z otworem zewnętrznym nałożona na ten wałek, mniejsza tuleja z otworem prowadzącym wiertło, ja tak wierciłem pod swoją szpilkę.
Jedyny problem to wystarczająco długie wiertło fi 8, ew wiercenie z obu stron.
Przekierowanie