Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Robaki ze złomu by joozek
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44
Ale czy widziałeś zdjęcie porównawcze, z tym moim byłym chromowanym tylnym błotnikiem? Na tym zdjęciu, ten wyższy jest od 50-T-1 - a niższy?

Faktycznie, lakierowane przednie błotniki nie miały już tego przetłoczenia Smile
Tomasz z 1976 roku, co to za kolor? Paleta ral? 5015? Ładny jest
Smile
Kolor L70 z palety FSO, Fiat, dobrany w lakierze Dyna, nr S2050-B10G 5800
Poliakryl + utwardzacz. Malowany 1 + 2 warstwowo. Po pierwszej warstwie przecierany papierem wodnym. Koszt niebieskich elementów 800 zl, z materialami i robocizna.
joozek, czekam na Twoją odpowiedź...
Poczytam i postaram się coś napisac po Nowym Roku, bo teraz korzystam tylko z malej cegiełki.
Big Grin

Blekitny Komar niemal gotowy, na koniec pokonala mnie regulacja biegów. Niby robiłem jak zawsze, ale ciągle ich nie ma, biegów. Muszę porownac linki, bo Tomasz kupil w Gmoto.
Zdjęcia po Nowym Roku.
Moim zdaniem te dzisiejsze części są słabej jakości.

Sam kupiłem automat do 023 i nie pasował trzeba go było przypiłować, instalacje jakie miałem też wszytko za długie, linki tak samo szczególnie od gazu.

A najlepsze jest to że jak w sklepie gadałem co mi potrzeba czyli instalacja elektryczna Romet ogar 205 to mi dali od komara, jak gadałem że uszczelki od dezameta 023 to mi od charta dali.
No i projekt Tomasza, Komar 2350 z 1976 roku, zakończony.
Powalczyłem z linką zmiany biegów, okazało się, że jej pancerz jest za krótki 7 mm. Mankamentem okazała się też śruba M7 z kulką i klamka sprzęgła, nieco wytarte zaczepy grzebienia biegów. No ale miał być oryginał i jest, w swoim czasie Tomek sam to wymieni Smile
Wszystko zmontowane i wyregulowane, hamulce brzytwa - mimo chińskich szczęk hamulcowych. Te kupione w Gmoto nie wymagały nawet szlifowania powierzchni do rozpieraka.
Na koniec, na pamiątkę kilka zdjęć. Już za kilka dni wyjedzie z mojego muzeum Undecided













Jak zwykle najwyższy poziom!
Ten lakier tak do niego pasuje, taki ładny.
joozek, a co z tym tylnym błotnikiem w 50-T-1? Huh
Piasty były szkiełkowane? Mógłbyś proszę przy okazji zrobić zdjęcie z bliska jak to wygląda?
(02-01-2018 13:14:57)em_ko napisał(a): [ -> ]Piasty były szkiełkowane? Mógłbyś proszę przy okazji zrobić zdjęcie z bliska jak to wygląda?

8 post http://www.chlopcyrometowcy.pl/showthrea...79&page=36

(02-01-2018 13:01:37)Szatek napisał(a): [ -> ]joozek, a co z tym tylnym błotnikiem w 50-T-1? Huh

Oglądałem wielokrotnie, czy ten błotnik ma taką samą krzywiznę jak do T-1, 2350, czyli pod koło 19" ??? Jeśli nie to może być błotnik od eksportowej wersji Kadeta, koło 16".
Czy ten zielony, wyższy, faktycznie jest od Twojego T-1 ???
Jeśli tak, to pewnie na początku produkcji stosowano od 2350, mimo dodatkowych otworów do chlapaczy, a może od 2351????
Oczywiście to są moje domysły, nie wiem tego na pewno.
Tak, ten błotnik był raczej pod koło 19".

Tak, ten zielony błotnik jest oryginalny. Mam taki sam np. w 50-TS-1.
(02-01-2018 13:40:49)joozek napisał(a): [ -> ]8 post http://www.chlopcyrometowcy.pl/showthrea...79&page=36

Dzięki Józek, musiałem to jakoś przeskoczyć.
Uwiecznij proszę przy okazji gotową piastę z bliska, bo nim do Ciebie dojadę by to zobaczyć, to robak już pewni odjedzie...
(29-12-2017 22:47:19)Szatek napisał(a): [ -> ]joozek, przyjrzyj się dokładnie zdjęciom z tego tematu: http://www.chlopcyrometowcy.pl/showthread.php?tid=44589

Może Twoje oko wychwyci, czy jest jakaś różnica w błotnikach. A jeśli tak, to od którego roku?
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44
Przekierowanie