jakbys jozek chcial to amorki mam te ktore potrzebujesz do tylu jak sie nie myle w okolicy świat podesle Ci fotki to zobaczysz
(12-12-2016 01:25:55)175mateusz napisał(a): [ -> ]o to fajnie, że pomogłem Ci w zakupie tego prototypu
To nie jest żaden prototyp
Patryku, wszystkie T-1 z takim przodem to prototypy
A teraz pora na zdjęcia i filmik
ale najpierw ....
OGROMNE PODZIĘKOWANIA jakie nalezą się Mateuszowi - Bresiowi, Drugiemu Mateuszowi - nie kojarzę
, Tomaszowi - Tomasso i Piotrowi - Kłejkowi
Ogólnie całej grupie BYDGOSKIEJ
Jeśli kogoś pominąłem, to z góry przepraszam, ale akcja zakupu i przywózki zmieniała się tak jak w polskim Bondzie, 07 zgłoś się
Bresio poświecił tez czas, aby zdjęcia i filmik robiły wrażenie - bynajmniej na mnie zrobiły. Pewnie gdyby to zrobił sprzedający, dałbym więcej
Ale dobra ... Panie i Panowie ... oglądamy ... podziwiamy ... i komentujemy
https://onedrive.live.com/?authkey=%21AB...ED546ED69A
https://www.youtube.com/watch?v=igXtFqfb...e=youtu.be
To jest bak od 50T1 specjalisto.
Też tak sadziłem, ale nie chciałem się wymądrzać
A tylne kolo cale jest od Komara z 1971 roku, razem z zębatka i oponą DEGUM
Dodam tez nr ramy 075855
cyfr rocznika nie ma
no ale co tam - kto sobie z tym nie poradzi jak ja
(12-12-2016 23:51:38)Kanilox napisał(a): [ -> ]To jest bak od 50T1 specjalisto.
Od późniejszych T-1 handlarzyku.
Mnie z całego tego sprzętu najbardziej powala poszycie kanapy przeszczepione z malucha
Na dniach znajdzie się u mnie w suchym i całkiem ciepłym miejscu a dalej to już zależy tylko od Joozka
Prototypy, w sensie że znacznie różnią się od innych Rometów?
Użytkownik usunięty, profesjonalna sesja zdjęciowa i filmik
Z tym tylnym kołem to racja, teraz widziałem dokładnie, że obręcz nie jest oryginalna (a właściwie to całe koło).
joozek, ja bym nie ruszał tych numerów na ramie - no chyba że koniecznie chcesz, żeby otrzymał dokumenty w taki sposób.
A widzieliście na tylnych amortyzatorach napis MADE ITALY ???
ciekawe od czego mogą pochodzić?
A co do tego baku, to nawet jak jest od 50-T-1, to na pewno nie od tego
W tym 50-T-1, powinien być bak pod zakręcany korek i z krótkim tylnym mocowaniem
No to się Mateusz ucieszy, będzie się mógł nim przejechać
Użytkownik usunięty, tablica od Ogara, czy Komara?
Czyli taki bak poszukiwany ???
A całego zrobię tak j/n.... malowanie czarno / żółte, jak na mojej Pony
Oczywiście oba błotniki w chromie
50T1 z późniejszej produkcji miał ostrzejsze krawędzie a ogary bardziej łagodne.
A i widzę bagażnik nowszego typu, ale nie wiem jaki powinien być bo w sumie nie wiadomo czy to 76 czy 77.
Nie do końca - to jest bak z długim tylnym mocowaniem. Krotkie jest takie jak w późniejszych bakach - pod opaskę zaciskową
Czyli będziesz robił replikę prototypu?
Z tego co zaobserwowałem, to bagażniki starego i nowego typu, montowano w pewnym okresie naprzemiennie. Także, nie ma co do tego twardej reguły.
A tu wszystko tak, jak zrobię ja - lampa też
(13-12-2016 00:51:15)Szatek napisał(a): [ -> ]Nie do końca - to jest bak z długim tylnym mocowaniem. Krotkie jest takie jak w późniejszych bakach - pod opaskę zaciskową
Czyli będziesz robił replikę prototypu?
Nosz kuźwa
a jednak prototyp
już sam nie wiem jaki ten bak być powinien
Od T-1 z nakręcanym korkiem i tyle