Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: słaby stopień sprężania
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam,gdy dam uszczelkę pod cylinder to jest słaba kompresja tzn.mogę kręcić magnetem bez oporu ,a jak wyciągnę uszczelkę to jest kompresja.Co to może być ?
jak ci nie ucieka kompresja bez uszczelki to jeździj bez niej.
za gruba uszczelka, podnosi cylinder w górę i tłok nie dochodzi do GMP, najlepiej na silikonie uszczelnij
na sylikonie kiedys robilem i mi wydmuchało
(23-11-2014 18:01:38)kolesgit01 napisał(a): [ -> ]za gruba uszczelka, podnosi cylinder w górę i tłok nie dochodzi do GMP, najlepiej na silikonie uszczelnij

Śmiechłem. Po pierwsze, nie cylinder, tylko głowicę cylindra, po drugie silikonem to można zlew w łazience uszczelniać a nie łączenie głowicy z cylindrem, gdzie występuje ciśnienie w granicach 80 barów albo i więcej a także temperatura do 2000 stopni.
No i fajnie jakby autor podał definicję stopnia sprężania, bo widać nie wie co to jest za wielkość.
Skoro zakładając uszczelkę nie masz ciśnienia sprężania, to może warto przyjrzeć się samej uszczelce, odpowiedniemu dokręcenia głowicy. Dezamet nie przewidywał pracy w/w komponentów bez uszczelki.
(23-11-2014 17:00:30)Jorguś napisał(a): [ -> ]Witam,gdy dam uszczelkę pod cylinder to jest słaba kompresja ?

chodzi o łączenie kartery-cylinder czy cylinder-głowica bo juz nie wiem Huh
a jak odpala i jedzie to jest jakaś widoczna różnica ....
,chodzi o tą pod cylindrem ,wszystko jest dobrze skręcone .Jak ogara zostawiłem działającego na noc,i rano odpalilem go to już mu uciekało .
Pod głowica jest .Pod cylindrem to teoretycznie bez uczszelki powinna byc wieksza kompresja i tak jest,ale na uszczelce jest znikoma kompresja .
Jakie grubości jest ta uszczelka, że piszesz,że bez uszczelki powinna być i jest większa kompresja? 2cm? każdy mój romet ma uszczelkę i każdy ma sprężanieBig Grin Coś chyba źle poskładałeś?? dałeś przy składaniu silnika uszczelkę między kartery?
Mogło być tak że świeca nie była wkręcona i jak kolega kręcąc magnetem nie czuł oporu , a wiedział że wcześniej był jakiś opór jak tłok doszedł do góry ... tak więc moje pytanie się powtarza jak komarek jeździ w jednym i w drugim przypadku .... kompresje się zwiększało zmniejszeniem komory spalania nad tłokiem czyli planowanie głowicy ......i jakieś zabiegi z wałem i tłokiem ale nie wiem dokładnie ..
Wszystko jest złożone jak nalezy ,nawet specjalnie rozpolawialem silnik ,aby wymienic uszczelke,bo myslalem ze tam przedmuchy sa .Ogar zachowuje sie bez uszczelki jak nalezy,a z przy jezdzie robi buuu ,nie moze wejsc na najwyzsze obroty bo sie dusi .
Uszczelka jest ta,z kompletu uszczelek to jakos 1mm
To że na biegu nie ma siły to dlatego że łapie lewe powietrze . Ewentualnie możesz sam wyciąć uszczeleke z tektury od bloku , widocznie ta co masz jest zbyt gróba albo nie w tym tkwi problem .
(25-11-2014 17:27:30)ZaliXon19 napisał(a): [ -> ]To że na biegu nie ma siły to dlatego że łapie lewe powietrze . Ewentualnie możesz sam wyciąć uszczeleke z tektury od bloku , widocznie ta co masz jest zbyt gróba albo nie w tym tkwi problem .

Kpisz?
A mierzyłeś kompresję z założoną uszczelką i bez niej? Mi się wydaje, że masz źle wyregulowany gaźnik. Jak złożysz bez uszczelki to ciągnie powietrze przez nieszczelność i mieszanka jakimś cudem jest dobra, a jak złożysz z uszczelką to się robi za bogata.
(25-11-2014 21:24:36)ananas napisał(a): [ -> ]A mierzyłeś kompresję z założoną uszczelką i bez niej? Mi się wydaje, że masz źle wyregulowany gaźnik. Jak złożysz bez uszczelki to ciągnie powietrze przez nieszczelność i mieszanka jakimś cudem jest dobra, a jak złożysz z uszczelką to się robi za bogata.

Lewe powietrze przez upg? Tego jeszcze nie grali. Big Grin
Stron: 1 2
Przekierowanie