Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Dziwny brak mocy ?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam, Poskładałem swojego ogara silnikowo jest wszystko gites. Jak narazie się kłania do regulacji pare rzeczy, ale to drobiazg. Chodzi mi o to, że na 2 trzeba czekać nim się zbierze do tych max obrotów i cięzko z tym jeździć, po zmianie na 3 trzyma jednym niskim gazem wolniejszymi obrotami i nic dalej nie chce czerpać mocy. W czym tkwi problem ? gaźnik wymieniony na nowiutki świeca kawa z mlekiem także problemu być nie powinno z tym. Pls help.
Mało paliwa może albo źle ustawiony zapłon

Wysyłane z mojego GT-S6500 za pomocą Tapatalk 2

dominik200

Podreguluj mu gaźnik
gaźnik albo zapłon na 100%
A jak kopiesz starterem to silnik się kręci normalnie czy ma jakieś opory ??
Niormalnie
To tak jak koledzy wyżej mówili szukaj przyczyny w zapłonie lub gaźniku. Stawiam na gaźnik może mieć wadę fabryczną i dlatego tak jest, spróbuj założyć stary i powinno być ok.
Napewno zapłon, tylko pytanie czy zbyt wczesny czy pózny. Pokręc troche iskrownikiem to sie dowiesz. I przerwa na platynach 0,35- 0,40 mm
gaźnik wymienilem na nowiutki i chodzi normalnie ale problem z tą jazdą zapłon jest na 100% ok. https://www.youtube.com/watch?v=mr9MByNI...cZSqajZRXA
Dodam jeszcze, nie przerywa tylko normalnie ciągnie nie dławi się.
odpowiedni poziom paliwa ? , ale stawiam na zapłon - miałem coś podobnego w dezamecie i okazało sie że cewka zapłonowa nie dawała takiej iskry jak powinna i był luz na wale . wymieniłem wszystko i śmiga Wink
Nie kombinuj, wiem w czym tkwi problem , łapie złe powietrze albo nie masz pokrywy zatykającej filtr albo nie posiadasz uszczelek pod cylinder, głowice. Mam nadzieje że pomogłem Smile
W tygodniu rozebrałem cylinder nie było w ogóle uszczelek. Założyłem uszczelki nowe zeskrobałem nagar z tłoka czyściłem bebechy tłumika i dalej to samo. Proszę o jeszcze pomoc..
Brak luzu na wale pierścienie dobrze się trzymają itp bez problemy
jaki luz na zamkach pierścieni? ile mm przed gmp platynki zaczynają się otwierać?
Szczerze nie zwracałem na to uwagi ale zobacze co z tymi platynkami. Dosłownie trójka i już idzie jedne stałe wolne obroty.
Dzisiaj miałem taki sam problem jak ty okazało się ,że popusciły mi śruby od kolektora dolotowego gażnika.Motor palił od kopa ale jak gazowałem to łąpał lewe powietrze i nie wkręcał się tak jak powinien (dusił się)
Przekierowanie