Cześć mam problem mianowicie założyłem org gaźnik i gdy jest linka luźna to ma dość wysokie obr. nie reaguje śrubka do obrotów gdy linkę lekko ją naciągnę to obroty spadają ? i da się regulować nwm co to może być przepustnice wymieniałem itd. i nic a i gdy jadę i z wolnych obr. dodam gazu to ma takie zastanowienie ok 3s
proszę was o pomoc z góry dzięki
wydaje mi się że iglica przesówa się względem przepustnicy daj tam jakąś podkładke żeby sprężyna dociskała iglice
możliwe żę się iglica przesuwa bo ma lekki luz góra dół i iglica jest na ostatnim rowku na samej górze linka się nie zacina bo nawet bez filtra patrzałem to przepustnica się lekko podniesie a iglica stoi w miejscu :?
a czemu one tak dużo palą ? wlałem 2l i przejechałem ok 20-25km
dlatego że po prostu 1/3 się wylewa zauważ że zawsze masz mokry gaźnik
ten gaźnik jest marny nie ma nawet regulacji powietrza
musisz się przyzwyczaić do wysokiego spalania (wylewania) paliwa no chyba że go jakoś uszczelnisz albo założysz jakiś inny gaźnik np. z simsona trzeba dorobić kruciec
też tak myślałem od simka ale są drogie a gaźnik k60b podejdzie ?
a może to być przez filtr powietrza ? bo jest chyba przytkany bo cały czarny i przyrdzewiały bo nie był jeszcze wymieniany
chyba ale nwm bo dziadek nim jeździł czy to nie to ? a jak zciągne tą gumę z gaźnika to pluje do filtra paliwem . A co jeszcze do z gaźnika mi nie cieknie ponieważ mam uszczelkę pod komorą pływakową a pomiędzy króćcem a gaźnikiem lekko się sączy z tej dziurki :/
edit: z pilarki nie jest dobry gdyż ta pilarka ma cylinder 70ccm i go zalewa
na wolnych nie może być
tłok juz zmieniłes?
Chyba? Człowieku sprawdz i dopiero pytaj a nie chyba. A co my? Chyba przytkany okejjjjj. Jak wszystko zrobis zto pytaj a nie
Najlepszy będzie bezpośredni wtrysk. Sory ale juz nie mogłem sie powstrzymać xD
hehe założę w nim wtryski
a tak na serio jaki będzie dobry taki gaźnik na którym będzie normalnie jeździł ? i mało palił ? jakieś propozycje ?
no ludzie od simsona stosują.
(16n1 na przykład)
założyłem jeszcze raz ten gaźnik od stihla i działa nie zalewa i ma wolne a ta litera "L" to jest od paliwa czy od powietrza ???
L -skrót od nagielskiego słowa "LOW" - niskie oboroty .
H - high ,czyli wysokie .
I tymi śrubkami nie regulujesz powietrza ,tylko obiema dawke paliwa .