18-10-2014, 23:30:08
Witam
Jestem posiadaczem nie typowego ogara 205. Nie typowy iz Pomalu do przodu robionego na stunt i prawie ze nie spotykanym w tym sporcie standardowym silnikiem 023. Problem dziwny ponieważ wszystko bylo ok az do mometu gdy wymienilem komplet zębatek z łancuchem. Po skreceniu wszystkiego z powrotem silnik zachowuje sie dosc dziwnie... wsumie nawet nie wiem jak sie zachowuje poniewarz probując go odpalic na pych (kopy nie mam) silnik probujący odpalic dziwnie halasuje a z tłumika od czasu do czasu wydją sie strzały i strasznie inne dzwieki niz te ktore bylo mozna sluchac przed wymiana zębatek. Dodatkowy widac iskry sypiace sie w tłumiku . Nie probowałem go dalej odpalac bojąc sie iz cos sie zepsuje . Moze to problem z magneto nie mam pojecia i strasznie opornie sie go pcha bez sprzegła . Raczej nie ma to znaczenia ale zębatka przod 12z tył 55z (na stunt z ogara 200)
Jestem posiadaczem nie typowego ogara 205. Nie typowy iz Pomalu do przodu robionego na stunt i prawie ze nie spotykanym w tym sporcie standardowym silnikiem 023. Problem dziwny ponieważ wszystko bylo ok az do mometu gdy wymienilem komplet zębatek z łancuchem. Po skreceniu wszystkiego z powrotem silnik zachowuje sie dosc dziwnie... wsumie nawet nie wiem jak sie zachowuje poniewarz probując go odpalic na pych (kopy nie mam) silnik probujący odpalic dziwnie halasuje a z tłumika od czasu do czasu wydją sie strzały i strasznie inne dzwieki niz te ktore bylo mozna sluchac przed wymiana zębatek. Dodatkowy widac iskry sypiace sie w tłumiku . Nie probowałem go dalej odpalac bojąc sie iz cos sie zepsuje . Moze to problem z magneto nie mam pojecia i strasznie opornie sie go pcha bez sprzegła . Raczej nie ma to znaczenia ale zębatka przod 12z tył 55z (na stunt z ogara 200)