Witam.
Mam problem z moją motorynką a otuż to : iedyś spimgała jak szalona lecz po czasie jak sie nagrzała i dostała przebicia to zgasła wpadłem wieć na pomysł żeby pomalować kondenstor i cewke lakierem Problem był dalej tyko inny a otóz to że przerywa iprzy ostatniej okazji zdjołem pokrywe było ciemno zgasiłem swiatło odpaliłem i szukałem gdzie gubi iskre znalazłem że miedzy cylindrem a kolankiem wydobywa sie coś w styly takiego jakby małego ognia .
Czy ktos wie odczego to i jak temu zaradzić .
(21-09-2014 08:30:48)Amator023 napisał(a): [ -> ]było ciemno zgasiłem swiatło odpaliłem i szukałem gdzie gubi iskre
Radziłbym wziąć słownik języka polskiego i w nim poszukać przyczyny.
A cytat dałem, bo spodobała mi się ta część. Coś w stylu "popatrzyłem się za siebie do tyłu, wbiłem wsteczny i zacząłem ruszać z miejsca cofając się do tyłu.
Tak dla twojej informacji, w miejscu łączenia kolanka z cylindrem iskra nie występuje. Może masz zapłon za późny. Radzę ustawić poprawnie zapłon i przerywacz.
aha ogólnie sorry za błedy
A z tą iskrą to można tak powiedzieć że to taki jakby mały płomyk lub coś w stylu nitra
Pewnie źle ustawiony zapłon + nie dokręcone kolanko...
Nwm . BArdzo możliwe że poprostu zapłon za wczesny a ogień skąd by sie brał bo najpierw musi byc zrodł iskry/lub ognia
(21-09-2014 10:17:35)Amator023 napisał(a): [ -> ]Nwm . BArdzo możliwe że poprostu zapłon za wczesny a ogień skąd by sie brał bo najpierw musi byc zrodł iskry/lub ognia
Może poprostu dlatego ogień tam powstaje, bo silnik pracuje na zasadzie wybuchu mieszanki paliwo powietrznej.
(21-09-2014 10:17:35)Amator023 napisał(a): [ -> ]Nwm . BArdzo możliwe że poprostu zapłon za wczesny a ogień skąd by sie brał bo najpierw musi byc zrodł iskry/lub ognia
Jak w wydech ogniem wali to za późny zapłon. u mnie nawet bez tłumika to tylko dym leciał
A mam jeszcze jedno pytanie czy ktos mi może powiedzieć lub pokazac na jakimś schemacie jak dobrze powinien byc ustawiony gaźnik tak by motorynka zapalała bez gazu i chodziła na wolnych obrotach
Śrubka od mieszanki: dokręć ją do końca i wykręć 3.5 obrotu.
Śrubka od powierza: zapalasz silnik i kręcisz śrubką aż będzie trzymać wolne obroty.