Cześć mam problem ponieważ mój romet jest wolny
jedzie z górki tylko 60km/h
nwm dlaczego ? ostatnio jechałem z kolegą on jechał jawą kaczką jechaliśmy równo i ja na fullgaz a on jeszcze miał gazu jemu jedzie ok 75km/h jak go przyśpieszyć przełożenia 13/55z
silnik jest odblokowany proszę was o szybką pomoc bo dzisiaj rozebrałem silnik na części pierwsze żeby wymienić półksiężyc
Eeee, bo motorowery tyle jeżdżą!? Nie pojedziesz Kadetem szybciej, chyba, że wstawisz inny silnik...
(01-09-2014 22:38:08)mularczyk129 napisał(a): [ -> ] nwm dlaczego ?
a co to znaczy?
Jego silnik najwyraźniej jest w lepszej kondycji i idealnie ustawiony ma zapłon, gaźnik, niezatkany wydech. ktoś zadbał o szczegóły. cudów nie ma.
(01-09-2014 22:43:43)Semmao napisał(a): [ -> ]Eeee, bo motorowery tyle jeżdżą!? Nie pojedziesz Kadetem szybciej, chyba, że wstawisz inny silnik...
Chyba chodzi o ogara 200.
Kadetem 60km/h? Przecież to nieprawdopodobne.
tak ogara 200 tłumik czysty gaźnik i zapłon dobrze wyregulowany wcześniej dziadek jeździł nią
a przełożenia na prędkość jakie ?
(01-09-2014 22:48:26)mularczyk129 napisał(a): [ -> ]tak ogara 200 tłumik czysty gaźnik i zapłon dobrze wyregulowany wcześniej dziadek jeździł nią a przełożenia na prędkość jakie ?
Takie jak masz. cylinder tlok pierścienie wal i skrzynia w jakim stanie? czym zapłon regulowałeś i jak?
poza tym kto widział żeby z górki v-max mierzyć
były potem wjechać pod ta górkę i obliczyć średnią, wynik byłby w miarę miarodajny.
cylinder w dobrym stanie 0 rys tłok też w dobrym stanie wał org skrzynia w idealnym stanie (tylko się tryby zerwały w półksiężycu) zapłonu nie tykałem nigdy dziadek chyba też nie
na prostej ok 55km/h
(01-09-2014 22:56:23)mularczyk129 napisał(a): [ -> ]cylinder w dobrym stanie 0 rys tłok też w dobrym stanie wał org skrzynia w idealnym stanie (tylko się tryby zerwały w półksiężycu) zapłonu nie tykałem nigdy dziadek chyba też nie
że bez rys to fajnie ale tu mają znaczenie też inne rzeczy takie jak luz na zamkach pierścieni i kompresja. Uszczelka pod cylindrem też musi być idealnie docięta i odpowiednio cienka jak chcesz myśleć o silniku lecącym trochę więcej niż inne. Zapłon sprawdź na ile mm przed gmp jest ustawiony. tylko nie kijkiem lub suwmiarką, chyba że umiesz ustawić z precyzją do 0.1mm kijaszkiem.
zapłon nwm jak był ustawiony bo odkręciłem czemu nie suwmiarką ? to czym ?
(01-09-2014 23:02:15)mularczyk129 napisał(a): [ -> ]zapłon nwm jak był ustawiony bo odkręciłem czemu nie suwmiarką ? to czym ?
tym
to tego nie mam ja ustawie zapłon z precyzją
ile przed gmp ?
zobaczę jeszcze pierścienie jak do siebie dochodzą
(01-09-2014 23:05:36)mularczyk129 napisał(a): [ -> ]to tego nie mam ja ustawie zapłon z precyzją ile przed gmp ?
zobaczę jeszcze pierścienie jak do siebie dochodzą
bez tego to już na oko. przyśpieszaj lub opóźniaj obracając podstawą iskrownika. tylko najpierw narysuj se kreskie na podstawie iskrownika i na karterach żebyś mógł ustawić sobie to w razie czego tak jak było pierwotnie. i kapnij na gąbeczkę smarującą krzywkę jakiego oleju albo smaru.
jutro jadę po tryb i będę składać
ja pomyślałem żeby nawet takiego platynkowca ustawiać lampa stroboskopową a że najtańsze na allegro po 20zł to chce się przekonać co to warte.
Toć wyprzedzenie można ustawić też suwmiarką po zdjęciu głowicy -,-