Cześć chciałem się spytać jaka jest dysza powietrza/paliwa do ogara 200 ? bo ja mam obydwie 83 ? i nwm czy są dobre bo bardzo dużo mi pali
proszę was o szybką odp. zależy mi ponieważ bym jutro kupił
Paliwowa: 65 (blokowana) 68 (oryginał) 70 (tuning)
Powietrzna 38 na bank, albo 40 ale nie jestem pewien.
wielkie dzięki masz piwo
mam problem bo jest ta dziurka pomiędzy gaźnikiem a króćcem i tam mi paliwo kapie
nwm co mam zrobić regulowałem to tą blaszką nad pływakiem i nic :/ możliwe to że mam za grubą uszczelkę ? bo bez uszczelki nie ciekło
proszę o odp.
(28-08-2014 17:47:09)mularczyk129 napisał(a): [ -> ]mam problem bo jest ta dziurka pomiędzy gaźnikiem a króćcem i tam mi paliwo kapie nwm co mam zrobić regulowałem to tą blaszką nad pływakiem i nic :/ możliwe to że mam za grubą uszczelkę ? bo bez uszczelki nie ciekło proszę o odp.
ale kapie jak zgasisz silnik, czy w czasie jazdy?
cały czas jak odkręcę kranik
przedtem to w czasie jazdy lekko kapało
to samo w jeździe też pluje
Sprawdź szczelność zaworka.
Ustaw z tyłu blaszki jest taka wąska jej część i tym przygnij tak aby cała blaszka ledwo odstawała od iglicy zaworka w pozycji roboczej ( czyli klapka w poziomie ) .
tak mam i to samo
wkur***** się i zatkałem chwilowo tą dziurkę gwoździem
a wie ktoś czemu on tak rechocze na wolnych obr. ?
masz króciec odblokowany czy zablokowany? jak zablokowanu to go wywal i będzie więcej mocy i nie bd kapać.
odblokowany
jest jakiś inny gaźnik nie org. ?
Nieee. Tb kapie bo zaworek iglicowy nie zamyka i sie leje wszedzie a jak dojdzie do krocca to tam jest taka dziura przy gardzieli po to zeby nie potrzebne paliwo nie lalo sie do cyla. Wymien zaworek iglicowy i ustaw poziom paliwa. Odpowiedni poziom paliwa bedzie wtedy kiedy maks zatopisz plywak i jego kolnierzyk bedzie rowno z linia paliwa
dzięki jutro sprawdzę to
właśnie stary zamknołem i dalej kapało z zaworu a teraz nie kapie bo mam inny
wszystko ok wina była tej blaszki złotej była wygnieciona
temat do zamknięcia