Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Wolne obroty
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Siemka
Od kiedy uruchomiłem tą czeską bestię z polskim temperamentem(chodzi o ogra 200) mam wielki z wolnymi obrotami. Gaźnik wgl nie reaguje na obroty śrubką, regulacja linki też nic nie daje. Zaplon ustawiony idealnie, motorek pali od strzała, bez problemu odpalę go ręką z kopki. Gaźnik wyczyszczony, filtr powietrza uszczelniony, na obroty wkręca sie normalnie. Co moze być przyczyną ? Jakieś lewe powietrze ? Simer od strony zapłonu ?
Dołączam się do pytania. Big Grin
Też przez to przechodziłem u mnie problem polegał na tym ze chwilę pochodził na wolnych i gasł. pomogła regulacja poziomu paliwa blaszką w komorze pływakowej. Niestety opisana tutaj na forum regulacja na suwmiarkę u mnie nie zdała egzaminu, musiałem regulować i po prostu się przejechać. teraz jest ustawione ok i trzyma wolne obroty. Spróbuj jeszcze przestawić iglicę o jedno nacięcie wyżej. Pozdrawiam (ps.simmering też zmieniałem i to nic nie dałoBig Grin)
Odwieczny problem 223, właśnie wolne obroty. Szczerze mówiąc osobiście nie mam żadnego 'złotego środka' na to. Zawsze probowałem ustawić jak największe obroty na lince gazu, bo żadna regulacja na Jikovie nie pomagała.
Miałem ten sam problem , u mnie zapaliłem troche pochodził i gasł . Ale bywało też tak że chodził bardzo dobrze na niskich ale to jak go dobrze podpompowałem Smile , pomogła wymiana gaźnika (nie kupowałem ze sklepu nowego) , ponieważ przpustnica była wyrobiona i dlatego ogarek nie trzymał wolnych teraz trzyma wolne jak komarek i na zimnym i ciepłym silniku Smile
ja nigdy nie miałem takiego problemu. Musisz mieć gdzieś nieszczelność. Może wyreguluj gaźnik. kiedy naciśniesz pływak palcem do dna komory pływakowej to kołniezyk na pływaku powinien być na równo z powierzchnią benzyny lub np. milimetr pod powierzchnią benzyny. Podnieś też iglicę bo to może od tego, objawy podobne.
Moim zdaniem winowajcą jest przepustnica wybita przez to nie reaguje na wkręcanie śruby od regulacji.. Smile U mnie tak się działo..
kilka dni temu miałem ten problem, kupiłem nową przepustnice i cyka jak WSK
Pierwsze pytanie: jakie dysze i jaki króciec(z okrągłym czy kwadratowym przelotem)? Drugie pytanie: czy połączenia między króćcem a gaźnikiem i króćcem a cylindrem są szczelne? Trzecie pytanie: czy poziom paliwa jest dobrze ustawiony? Jeśli nie ma żadnych nieszczelności i poziom paliwa w komorze jest dobrze ustawiony to nie powinno być żadnych problemów z regulacją, linkę ustawia się tak śrubą przy manetce żeby była jak najmniej naciągnięta, ale żeby nie było luzu, i wtedy idzie bez problemu wyregulować. Problem z wolnymi obrotami mogą zaś stwarzać pewne przeróbki silnika, przystosowujące silniki Jawa 223 do naszego "Prawa o ruchu drogowym", z króćcem na czele, u mnie na silniku z okrągłym króćcem nie szło wyregulować obrotów, ale już po "odblokowaniu" silnika ustawiłem bez problemu.
(20-09-2014 13:36:51)krzysiu1505 napisał(a): [ -> ]Pierwsze pytanie: jakie dysze i jaki króciec(z okrągłym czy kwadratowym przelotem)? Drugie pytanie: czy połączenia między króćcem a gaźnikiem i króćcem a cylindrem są szczelne? Trzecie pytanie: czy poziom paliwa jest dobrze ustawiony? Jeśli nie ma żadnych nieszczelności i poziom paliwa w komorze jest dobrze ustawiony to nie powinno być żadnych problemów z regulacją, linkę ustawia się tak śrubą przy manetce żeby była jak najmniej naciągnięta, ale żeby nie było luzu, i wtedy idzie bez problemu wyregulować. Problem z wolnymi obrotami mogą zaś stwarzać pewne przeróbki silnika, przystosowujące silniki Jawa 223 do naszego "Prawa o ruchu drogowym", z króćcem na czele, u mnie na silniku z okrągłym króćcem nie szło wyregulować obrotów, ale już po "odblokowaniu" silnika ustawiłem bez problemu.

nie wiem, czy wiesz, ale teraz robią linki z za krótkim pancerzem i dlatego może być problem, dlatego obroty trzeba regulować przepustnicą
Przekierowanie