Witam zamierzam uszczelnić silnik charta ponieważ z łączeń między karterami w niektórych miejscach wycieka olej (szczególnie po jeździe gdy olej jest nagrzany) mam 2 pytania
1. czy te uszczelki będą dobre?
http://allegro.pl/romet-chart-uszczelki-...17772.html
2. załużmy że chce już uszczelniać mam założyć uszczelki i tyle ? czy jakieś smary czy coś
Jeszcze na te uszczelki nałóż sylikon
na same uszczelki to nieee musisz jeszcze posmarowac kartery hermetykiem lub sylikonem lub kup paste Dirko i skladaj tylko na paste
Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
Te uszczelki to możesz kupić abyś miał na wzór, wytnij sam uszczelki z klingierytu, lub gambitu i będzie szczelnie
Wiesz że silnik musisz rozpołowić aby to zrobić
?
(20-07-2014 12:17:36)stqc napisał(a): [ -> ]Te uszczelki to możesz kupić abyś miał na wzór, wytnij sam uszczelki z klingierytu, lub gambitu i będzie szczelnie Wiesz że silnik musisz rozpołowić aby to zrobić ?
wiem . a kartery czym najlepiej smarować ? i czy połączenie cylinder skrzynia też tak samo się smaruje?
i czy ten hermetyk/silikon nakładać na kartery czy uszczelkę i ile?
i czy ten hermetyk/silikon nakładać na kartery czy uszczelkę i ile?
Jakie połączenie cylinder skrzynia
?
Dajesz na przylgnie silikon, na to uszczelkę i znowu silikon, takie trudne, przecież w miejscu łączenia są dwie przylgnie to na nie dajesz silikon i między nie uszczelkę. Tylko dobrze oczyść przylgnie i odtłuść, chociaż jak są one krzywe/uszczerbione to nic im nie pomoże
Najlepiej jak wysmarujesz smarem tą uszczelkę od karterów, ona po jakimś czasie ładnie napuchnie i będzie ok.
Wytnij uszczelki daj sylikon najlepiej Dirko (biały) lub Victor Reintz (czarny) chyba. I nie ma prawa nic ciec. Ale najpierw po rozpołowieniu spójrz na kartery czy nie są uszczerbione bo twoja robota pójdzie na marne. A i najlepiej daj nowe śruby zawsze jakaś pewność że nic nie puści.
Jakie połączenie cylinder skrzynia ?
chodzi mi o uszczelkę pod cylinder
(20-07-2014 12:58:28)kamillo23 napisał(a): [ -> ] i czy połączenie cylinder skrzynia też tak samo się smaruje?
Masz jakieś dolegliwości, nie czytasz co piszesz, czy nie rozumiesz co piszesz
?
stqc nie bulwersuj sie juz tak
Kamil wszędzie smarujesz hermetykiem, sylikonem, pastą z wyjątkiem uszczelki pod glowicą. Bez sensu jest jakies wycinanie uszczelek na wzor totalna głupota i wydywanie nie potrzebnie kasy idziesz do sklepu prosisz o gotowy zestaw uszczelek 1 gatunek i składasz ja już 5 silnikow tak zlozylem jeden przejechał już około 8 000 km i jest jakos dobrze i nic nie cieknie.
;]
to pod głowicą wystarczy uszczelka
tak
))
Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
Pod głowicę daj uszczelkę dedykowaną Simsonowi S51, która jest wykonana z blachy tak jak oryginalnie miał Chart. W gotowych zestawach muszelkowych, ta pod głowicę jest z jakiegoś papiero-podobnego materiału którego dość szybko wydmuchuje.
Matinek, pod cylinder też nie powinno być silikonu, bo potem mogą się zrobić smarki w kanałach płuczących jeśli za dużo nakładzie