Jakie były oryginalne zębatki w ogarze 205? I jakie ewentualnie założyć w zamian żeby był większy V-max ale żeby nie było problemów z ruszaniem i jazdą pod górę? (Silnik zrobiony na igłę). Dodam że ważę prawie 100kg
orginalnie było 12/35. Ja polecam 13/41. Albo jak ci na vmaxie nie zalezy to 55 z ogara 200.
Ja mam 13/38 i jest v-max i przyśpieszenie dobre
(08-07-2014 21:44:43)fosa napisał(a): [ -> ]orginalnie było 12/35. Ja polecam 13/41. Albo jak ci na vmaxie nie zalezy to 55 z ogara 200.
Oryginalnie były 12/41 ...
dokładnie, oryginalnie było 12/41 ja u siebie mam 12/38 i dla mnie jest optymalnie, da się jeździć w 2 osoby (chociaż z tatą już było ciężko, ale jechał), daje sobie radę z górkami, v-max (nie dokładny bo kolega jechał tylko motorem obok mnie i mierzył) ok. 50km/h. Na 13/38 był już dla mnie za słaby, ale silnik też najlepszy zdecydowanie nie jest. Ale przy twojej wadze (bez obrazy
) jakbyś chciał w 2 osoby jeździć to chyba dałbym oryginalne przełożenie, czyli 12/41.
Ja mam 12/41 i tak chyba było oryginalnie. Ale planuję 13/41 albo 12/38
Oryginalnie było 12/38. Ja polecam 13/35 motorek jest zrywny i v-max jest w granicach 50-55km/h
Bartek, może te przełożenia dadzą mu dużą prędkość, ale na pewno nie będzie zrywny
To nwm mój ogarek na takich przełożeniach ma moc
zrywny to jest mój na 12/41.