10-06-2014, 23:52:56
A więc tak Chart jest po remoncie przejechane ma 300km było wymieniane:
tłok nowy, pierścienie nowe, szlif, nowy moduł, nowy gaźnik gm13 zapas z pr-lu, nowa cewka zasilająca, nowa świeca zatankowałem sobie i pojechałem w ten upał na przejażdżkę po 10 km zaczął przerywać na niskich obrotach na 2 biegu a po 20 km zgasł odpalił na pych i jakoś dojechałem. Przeczyściłem gaźnik wymieniłem świece iskra jest odpalić nie chce, po długim pchaniu zaskoczył na pych ale zaczął dość mocno kopcić (wcześniej nie kopcił w ogóle) gaśnie na wolnych i nie pracuje za dobrze. Jak go zgaszę i ostygnie nie idzie go znów odpalić mimo tego ze iskra jest ktoś ma jakieś pomysły ? czy miernik w rękę i pomiar oporności cewek w iskrowniku ?
tłok nowy, pierścienie nowe, szlif, nowy moduł, nowy gaźnik gm13 zapas z pr-lu, nowa cewka zasilająca, nowa świeca zatankowałem sobie i pojechałem w ten upał na przejażdżkę po 10 km zaczął przerywać na niskich obrotach na 2 biegu a po 20 km zgasł odpalił na pych i jakoś dojechałem. Przeczyściłem gaźnik wymieniłem świece iskra jest odpalić nie chce, po długim pchaniu zaskoczył na pych ale zaczął dość mocno kopcić (wcześniej nie kopcił w ogóle) gaśnie na wolnych i nie pracuje za dobrze. Jak go zgaszę i ostygnie nie idzie go znów odpalić mimo tego ze iskra jest ktoś ma jakieś pomysły ? czy miernik w rękę i pomiar oporności cewek w iskrowniku ?