Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Bardzo się przegrzewa po wymianie łożysk (017)
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam.

Mam problem. Jakiś czas temu złożyłem silnik Pegaza typ 017. Wymieniłem w nim tylko łożyska i simmeringi. Ustawiłem zapłon. Niby wszystko było dobrze jednak podczas jazdy zaczął strzelać w gaźnik, zaraz szybko się nagrzał i zgasł, już nie mogłem go odpalić. Wczoraj ustawiłem wolne obroty co było nie lada wyczynem. Niestety scenariusz się powtórzył postrzelał podczas jazdy, zagrzał się bardzo i zgasł. Nie wiem co jest przyczyną proszę o pomoc.

Coś więcej:
- po odkręceniu dyszy od powietrza 2.5 obrotu pojawiła się tam kropla paliwa
- mieszanka 1:25 olej Stihl czerwony, benzyna 95
- zapłon ustawiony na 3mm, przerywacz 0.3-0.4mm
- gaźnik jeszcze oryginalny więc nie jest to chińska podróba
- zapłon oryginalny
- silnik po przekręceniu stacyjki na pozycję wyłącz nie gaśnie od razu tylko dopiero po chwili.
1.Wyczyść gaźnik
2. Sprawdź na innej świecy, najlepiej iskrze f95
3. Sprawdź kabel idący z cewki wysokiego napięcia i kondensatora.
No i zapłon ustaw
Gratuluję wyboru oleju, bo stihl ma b.dobry olej. Robiąc z nim mieszankę może spokojnie dać 1:30 nawet na dotarciu
ja robie 1:40 zazwyczaj na tym czerwonym od orlenu Smile

Co do tematu to ustaw jeszcze raz zaplon. wymien kondensator. przeczysc platynki papierem sciernym. A jak sie nagrzeje i zgasnie to iskra jest ?
witam najlepiej będziesz wiedział jak ustawisz sobie tłok w górze i wtedy sprawdź w którym miejscu znajduje się wypust na klin w wale korbowym a później sprawdź w jakim miejscy znajduje się przerywacz zapłonu jeżeli jest w górze po za wypustem to musisz opóźnić a jeżeli jest przed wypustem musisz przyspieszyć
Kwestia zapłonu
Rozwiązałem problem okazało się, że winny był zapłon a w zasadzie jego ustawienie. Obróciłem płytkę od zapłonu w lewo około 1,5mm i problem zniknął. Pokatowałem go z 3km i wszystko było w porządku.
Przekierowanie