11-12-2011, 14:56:44
11-12-2011, 15:05:24
odpalasz Rometa najlepiej poznać jak motor chodzi po pracy jak za bardzo kopci to za późny a jak słabo kopci to za wczesny , przyspieszasz zapłonem w prawa strone ,a w lewą opóźniasz ( przed regulacjami sprawdz przerwe na platynach ). ustawiasz tłok 3 mm przed GMP (górnym martwym punktem ) i w tym momencie powinna być iskra
06-08-2013, 22:05:54
Wymieniłem cylinder, tłok, pierścienie, kolanko, tłumik kupiełem od simsona, wyczyściłem gaźnik, wymieniłem simmering na wale, kompresja chyba dobra skoro wszystko w głowicy nowe i poskręcane, a moc nadal beznadziejna.
1. Czy to w takim razie musi być wina zapłonu, czy regulacja gaźnika też ma wpływ na moc?
2. I tak chcę sprawdzić zapłon, ale nie mam zielonego pojęcia która część w tej puszce jak się nazywa. Czy mógłby ktoś podać link do jasnego schematu?
3. Jak sprawdzić czy jest iskra gdy tłok jest 3mm przed GMP?
1. Czy to w takim razie musi być wina zapłonu, czy regulacja gaźnika też ma wpływ na moc?
2. I tak chcę sprawdzić zapłon, ale nie mam zielonego pojęcia która część w tej puszce jak się nazywa. Czy mógłby ktoś podać link do jasnego schematu?
3. Jak sprawdzić czy jest iskra gdy tłok jest 3mm przed GMP?