Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Problem z biegami
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
witam robiłem remont silnika mojego charta złożyłem wszystko bez problemu lecz nie ma pierwszego biegu i luzu od razu mówię ze to nie problem kosy bo kręcę wałkiem który zmienia biegi i jedynki nie można wrzucić proszę o szybką odpowiedź .
Odkręć o 1-2 obroty tą dużą śrubę o góry silnika.
problem już rozwiązałem z biegami lecz teraz problem mam z odpaleniem a więc tak paliwo dochodzi iskra jest i to duża kompresja jest a nie chce odpalić a czy może to być wina że klin na wale był zerwany i został zeszlifowany i miejsce na niego zostało wyfrezowane w innym miejscu ?
A silnik szczelny? Sprawdz czy pod głowicą jak "kopniesz" uchodzi powietrze.
silnik jest szczelny
Tak to wina klina. Musi być w tym samym miejscu. Iskra jest w złym miejscu i przez to nie zapala. Możesz jeszcze zapłon obrócić ale to dziury trzeba przewiercać. Najlepiej zrób tak jak było z tym klinem a jeśli nie to kupno nowego wału pomoże. Big Grin
klin jest nie daleko od starego miejsca więc myślę że starczy by go przesunąć
Otóż nie! tam gdzie był ten klin, to tam ma on być, w innym razie jest to tak jakby go poprostu nie było Big Grin Sytuacje uratowałby jeszcze impulsator zewnętrzny Smile
Wystarczy wyregulować zapłon lecz za małe będą dziury w stojanie bo zmieniłeś kąt klina.
dobra dzięki wszystkim za odpowiedzi w weekend będę kombinował Smile
Rozwierć dziury w podstawce iskrownika i ustaw zapłon. Powinno pomóc
wiem będę kombinował postaram się policzyć o ile musi być przesunięty iskrownik żeby nie wiercić kilka raz a nie wiem może bez wiercenia się obejdzie jak coś to będę pisał w sobotę raczej bo dopiero wtedy będę miał czas więc wstępnie będę regulował zapłon ale dzięki jeszcze raz wszystkim za podpowiedzi Smile
Odświeżam temat otóż udało mi się wyjąć stary klin który był zbity więc udało mi się ustawić wszystko jak powinno być zapłon jest dobrze ustawiony lecz dalej nie chce zapalić a więc paliwo dochodzi iskra jest zapłon ustawiony jest i teraz moje pytanie jakie powinno być sprężanie w cylindrze charta ?
Ciśnienie spreżania na oryginalnym tłoku powinno być nie mniej jak 8 barów Tongue
ok jutro sprawdzę dzięki za odpowiedź jeżeli moglibyście to podpowiedzcie co mogę jeszcze sprawdzić Smile
Przekierowanie