chyba 12 bo chce taką lampe jak ta, co wstawiłem, a do tego chyba trzeba 12?
tylko tutaj pod 6v sa podpiete tylko kierunki
Wszystko jest tam dobrze opisane i tego się trzymaj, jest wersja ładowanie 12V i kierunki
Po przewinieciu cewek nie uzyskasz wystarczajacego pradu do naladowania akumulatora pod ktory podpiete beda te lampy, kierunki i klakson.
Dla mnie - bez sensu... Po co takie rzeczy w motorynie?
bo chce miec stale napiecie, zreszta c to za straszna modyfikacja?
Ale zrozum, ze nie uzyskasz z tej pradnicy wystarczajacej mocy aby zasilic te odbiorniki
Może kup sobie prądnice i magneto od charta? Więcej cewek, większe możliwości.
(05-05-2014 17:03:18)charper napisał(a): [ -> ]Może kup sobie prądnice i magneto od charta? Więcej cewek, większe możliwości.
No i jeszcze CDI
. Jak bys sie zdecydowal na zaplon z Charta to moge Ci przewinac cewki i zrobic modul zaplonowy.
Ile by to mniej wiecej kosztowalo (magneto + iskrownik od charta)? po co mi moduł zapłonowy i przewijanie cewek??
Cena zalezy od tego jak trafisz. Modul zaplonowy jest niezbedny do uzyskania iskry (Jest to modul zaplonu CDI. Poczytaj sobie o tym). Przewijanie cewek nie jest konieczne, chyba ze potrzebujesz 12v pod np H4
Ile kosztuje przewijanie cewek, aby uzyskac 12v, i zrobienie modułu?
W iskrowniku z charta jest 5 cewek, ile moglbym dac na aq, jezeli nie dawalbym zadnych swietlnych (swiatla z aq by poszly)