Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Ogar 205 nie odpali za groma.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Witam mam problem z ogarem już od miesiąca. Poprostu nie chcę zapalić. Wymieniłem cewkę zapłonową, przerywacz, łożyska na wale, poizolowałem kabelki, dałem stary gaźnik i za chiny nie chcę odpalić. Kompresja jest, iskra wielka fioletowa, paliwo jak dam do cylindra też nie odpali. Co zrobić? Na pycha nie odpala też. Zapłon ustawiony. Przerwa na platynkach 3.3mm
noz taką przerwą to powodzenia . daj 0,3mm i musi palić a jak nie to albo simery albo kondek
simeringi nowe, dam mniejszą przerwę.
(19-04-2014 15:08:59)godzix napisał(a): [ -> ]simeringi nowe, dam mniejszą przerwę.

To że są nowe nie znaczy że są dobre
a uszczelki wgl dałeś na kratery może tłok odwrotnie lub źle zapłon
zapłon dobrze, uszczelka jest, tłok strzałką do wydechu, pierścienie na zamkach.
przerwa zmniejszona, dalej nie pali.
co teraz? Kupić nowy kondensator czy co?
Ta cewka była nowa? Nie obciera czasem o magneto?
Zapłon ustawiony zapewne na oko ?
Zwarcia w instalacji nie masz ? Odepnij kable.
3mm przed GMP ustaw, najlepiej jakbys dorwal bądź zrobił sobie czujnik i od tego platynki ustawiasz..
zapłon ustawiony na oko, ale używaliśmy suwmiarki, że zaznaczaliśmy na śrubokręcie 3mm od GMP i wtedy ustawialiśmy platynki. Cewka obcierała, więc ją zeszlifowaliśmy, ale iskra jest wielka i fioletową, więc to nie jest jej wina.

A ze zwarciem to jak? Odpiąć kable od świateł i gaszenia? Jeśli tak to i tak i tak nie działa.
Wypnij kable przy silniku.
Też raz miałem że po wykręceniu z cyla iskrę miałem bardzo ładną a po wkręceniu motor się nie odzywał. Wina leżała w cewce bo obcierała.
A coś zeszliwował z tej cewki ?
Wyrób współczesny czy ze starych zapasów ?
Wymień przewód fajkę kondensator i świecę.
Jaką masz ciepłotę świecy ?
Świece próbowałem różne od Boshów, po championy, i iskre 75, 80 95, dużo tego, fajka nowa, kabel nowy, cewka nowej produkcji, a z cewki zeszlifowałem te 3 metale z dwóch stron.
Dodam jeszcze że jak wykręce świece, wyczyszcze, włoże, to zapali na 2-3 wybuchy i tyle. I potem wogóle, i potem jak znów tak zrobie to znów zrobi 2-3obroty i tyle.
Daj świecę Iskrę F80. Pożycz od kogoś cewkę starej produkcji i spróbuj ustawić zapłon
Platynki ustawiłeś na 0.3mm ?
Platyny na 0.3 i niech sobie swiece na 0.2 ustawi.
U mnie to bylo przyczyna dlaczego silnik nie chchial chodzic..
Oska przerywacza PROSTA ? Jezeli jest nawet lekko krzywa to masz przyczyne.
Stron: 1 2 3
Przekierowanie