Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Szybko się grzeje i powoli jedzie
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Koledzy mam takie pytanie. Po przejechaniu ok. 2-3 km mój ogar 205 jest już cały gorący. Spada również prędkość na początku jedzie 45 km/h a po 10 min jazdy tylko 20 km/h. Dodam że miesiąc temu go kupiłem stał on niużywany przez kilka lat w garażu ale na początku jeździł normalnie. Od czego takie coś się dzieje?
Nie puchnie ci tłok? Spróbuj zapłonu ustawic jaką masz świecę najlepiej iskra F80, albo jakiś zamiennik polefcam NGK B7H coś tam świeca nie do zarżnięcia Big Grin
może puchnąć Sad ale spróbuj ustawić zapłon wyregulować gaźnik i zmienić świece najczęściej stosowana iskara f95 super
Dzięki za odpowiedzi ale nam jeszcze takie pytanko bo jestem początkujący. W jaki sposób puchnie tłok?
ja bym dał świefe f75 a nie f95 Big Grin ew f80
Jak tłok sie nagrzeje to z czego jest zrobiony sie rozszeża i to jest puchniecie tłoka.
A może zobacz czy masz olej w skrzyni co? Od tego może sie nagrzewac tak szybko chociaz pewnien nie jestem
Zapłon masz może źle ustawiony, częsta przyczyna grzania się silnika.
No i też bardzo ważne, zmień świece bo może ma złą wartość cieplną
do paliwa więcej oleju dolej , olej w silniku sprawdz, świece i czy jak przejedziesz kawałek to ci nie gasnie bo może to kondensator w zapłonie ja tak miałem jak sie nagrzał to prędkość spadała i gasł a jak sie ostudził to dalej odpalał i jechał
Założ 95 albo 100 a co do grzania się silnika to może masz za wczesny zapłon spróbuj wymienić kondensator ustawić platynki i wymień tłok i pierścienie a jak ma jak się nagrzeje to może zmniejsza się kompresja dlatego że cylinder się nagrzewa i się rozszerza a jak nie to może rzeczywiście tłok puchnie ale jak widzę posty to widzę że jak ktoś doda wątek że nie działa albo się grzeje to prawie wszyscy piszą że tłok puchnie nie rozumiem tego ale ok

Posty nieczytelne stylistycznie (+1 punktów)
Za to ja nie rozumiem jak można napisać tak długie zdanie, nie stosując znaków interpunkcyjnych. Dlatego też punkciki w nagrodę i poniżej kopia Twojego tekstu z poprawkami:


Założ 95 albo 100, a co do grzania się silnika, to może masz za wczesny zapłon. Spróbuj wymienić kondensator, ustawić platynki i wymienić tłok, i pierścienie, a jak ma (???) jak się nagrzeje, to może zmniejsza się kompresja dlatego, że cylinder się nagrzewa i się rozszerza. Jak nie, to może rzeczywiście tłok puchnie. Jak widzę posty, to widzę (lol), że jak ktoś doda wątek, że nie działa albo się grzeje, to prawie wszyscy piszą, że tłok puchnie. Nie rozumiem tego, ale ok.
Jak widzę niektóre posty w tym dziale to się zastanawiam nad jednym.. Czy to śmiać, czy się płakać..
Autorze- Przyczyn grzania się silnika i spadku mocy może być przynajmniej kilka. Wymienię te najbardziej prawdopodobne. Zacząłbym od sprawdzenia koloru świecy. Silnik może łapać lewe powietrze, co skutkuje nadmiernym grzaniem się (nadmiar tlenu powoduje podwyższoną temperaturę silnika) a do tego spadek mocy ze względu na zubożenie się dawki paliwowo-powietrznej. Ogar stał czas bliżej nieokreślony, nieużywany. Jest możliwość, że przez ten czas stwardniały gumowe uszczelnienia silnika (simeringi na wale) i silnik tamtędy pobiera lewe powietrze, a możliwe że i olej. Drugą możliwą przyczyną jest opóźniony zapłon. Późniejszy zapłon skutkuje tym, że mieszanka spalana jest jeszcze wtedy, gdy tłok idzie ku dołowi, więc też może powodować grzanie się silnika oraz spadek mocy z powodu niższego ciśnienia gazów po minięciu przez tłok GMP. Późniejszy zapłon może powodować nie tylko złe ustawienie zapłonu, ale także uszkodzony kondensator przeciw przeskoku iskry na przerywaczu. Musisz teraz sam posprawdzać objawy i dojść do przyczyny niedomagań Twojego silnika.
plusminus jak na całym forumSmile

mowia sprawdz zapłon... juz widze jak kolega bedzie to robił;P;P
mowia sprawdz tłok... juz widze jak kolega bedzie to robił....
mowią zmień swiece.... Jupi szybko poszło dałem rade naprawiłem ale nie jezdzi;P;P
Przekierowanie