Siemka. Czy to jest dzwonienie pierścieni, jak nie to co?
https://www.youtube.com/watch?v=LioxJpX3...ata_player
I jeszcze jedno pytanie co zrobić jak się odkręca nakrętka od magneta? Wymieniłem wymieniłem podkładke sprężynującą ale nie wiem czy była nowa. Jak będę w miescie to kupie nową
Wie ktoś co to może byc?
Ps; Filmik już działa xD
To raczej pierścienie u mnie tez tak jest
Mi też tak zawsze dzwoni, ale teraz mi coś zaczęło mocniej
Okazało się, że sie magneto trochę odkręciło
Co zrobic, żeby się nie odkręcało ?
Też obstawiam pierścienie ale można chwilkę jechać ale trzeba pomyśleć o wymianie. Chociaż miałem kiedyś Simsona i tak zawsze dzwoniły a jeździłem 2 lata na takich dzwoniących i nic nie nie stało :-)
Wymiana nic nie da
Wymieniałem już 3 razy
Kiedyś jak szlifa bd robił to może przestanie
a co do tego magneta to co zrobic ?
To może wyrobiły się rowki w tłoku i tam powstaje luz który słychać albo masz luz na łożysku tłoka, wału lub na sworzniu.
ja myślę, że to tulejka korbowodu swoje przeżyła, zrób szlifa i daj nową tulejke, ew łożysko jak wolisz
Fosa i co da łożysko na nie utwardzoną bieżnię korbowodu. Bez sensu to jest co napisałeś.
Z nakrętką to może daj nową podkładkę i nakrętkę, sprawdz stan gwintu na nakrętce i wale, ewentualnie zastosuj klej do gwintów.
Właśnie też myślałem o tych rowkach bo ostatnio była wymieniana tulejka sworzenia i sworzeń, a luzów na korbie raczej nie mam