30-03-2014, 20:20:49
Witam wszystkich!
Mam o to taki problem składam sobie drugi silnik do charta(pierwszy raz 027, ze starszymi modelami miałem do czynienia np.019, s-38). Skrzynię całą poprawnie złożyłem, tak że wodzik może przesuwać te dwie zębatki.
Wszystko fajnie tylko ,że nie wiem jak założyć kosę zmiany biegów na to "kółeczko" co jest połączone z wodzikiem. Czy te dwa zęby mają być założone na tych dwóch bolcach na tym "kółeczku" czy jak, bo za chiny nie mogę tego pojąć . Jeśli ktoś mógłby podesłać dokładne zdjęcie jak to wygląda, albo jak to się zakłada to był bym wdzięczny, ponieważ chcę ten silnik założyć do ogara 205(tymczasowo,ponieważ do silnika z ogara brakuje mi całej góry->głowica itp., a dostałem go za darmo.).
Mecze się już z nim drugi dzień. I jeszcze jedno pytanie czy mogę założyć zapłon platynkowy z ogara wraz z magnetem (czy wał będzie wtedy dobrze wyważony) bo na razie mam tyko taki zapłon dostępny.
Jeśli ten temat był już to proszę o usunięcie go.
Mam o to taki problem składam sobie drugi silnik do charta(pierwszy raz 027, ze starszymi modelami miałem do czynienia np.019, s-38). Skrzynię całą poprawnie złożyłem, tak że wodzik może przesuwać te dwie zębatki.
Wszystko fajnie tylko ,że nie wiem jak założyć kosę zmiany biegów na to "kółeczko" co jest połączone z wodzikiem. Czy te dwa zęby mają być założone na tych dwóch bolcach na tym "kółeczku" czy jak, bo za chiny nie mogę tego pojąć . Jeśli ktoś mógłby podesłać dokładne zdjęcie jak to wygląda, albo jak to się zakłada to był bym wdzięczny, ponieważ chcę ten silnik założyć do ogara 205(tymczasowo,ponieważ do silnika z ogara brakuje mi całej góry->głowica itp., a dostałem go za darmo.).
Mecze się już z nim drugi dzień. I jeszcze jedno pytanie czy mogę założyć zapłon platynkowy z ogara wraz z magnetem (czy wał będzie wtedy dobrze wyważony) bo na razie mam tyko taki zapłon dostępny.
Jeśli ten temat był już to proszę o usunięcie go.