Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Strzela i zamula
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Siema, mam problem z moim ogarem. Pewien czas temu zdjąłem cylinder, żeby zobaczyć w jakim jest stanie, do tego rozebrałem i przeczyściłem gaźnik. Teraz mam problem, gdy złożyłem wszystko do kupy romet przy odpalaniu "strzela", wchodzi sam na trochę wyższe obroty, gdy wrzucę bieg chodzi normalnie. Kiedy już jadę i mam około 1/4 manetki, chcę dodać gazu to ogar jakby łapie na chwile zamułę, a po jakiś 2 sekundach przyspiesza normalnie. Sprawdzałem zapłon jest ustawiony dobrze, poziom paliwa w komorze ustawiony idelanie. Co to może być? Dodam, że świeca jest koloru szaro-brązowego i jest sucha.
jak muli to lewe powietrze uszczelka gażnik-cylinder)
Myślę że go przylewa, wyreguluj gaźnik
gdzie strzela w gaźnik czy w rure
?
Jak strzela to zapłon, ale jak zamula to go zalewa. Świeca musi mieć barwę "kawy z mlekiem"
jak w rure to za późny, jak w gazior to za wczesny
Przeczyść dysze, sprawdź czy pływak sie nie "zawiesza", sprawdź śrube od wolnych obrotów, odkręć gaźnik od krućca i zobacz w jakim stanie jest uszczelka jeśli jest ok to sprawdź między krućcem a cylindrem, sprawdź na innej świecy, zobacz zapłon czy przypadkiem platynki nie iskrzą, jeśli tak wymień kondenstator (ewentualna opcja przeczyść styki jakimś drobnoziarnistym papierem), ustaw cały zapłon wraz z platynkami oraz gaźnik. Myśle że podałem dość dużo łatwych opcji Wink
Ok dzięki za odpowiedzi, pokombinuje coś :-P
Dość dużo łatwych opcji, ale aby nie za dużo.. Big Grin
Sprawdź lewe powietrze metodą na dezodorant, skoro stało się tak po rozebraniu i złożeniu 'góry' silnika.
Cholera sprawdziłem prawie wszystko Tongue Zapłon ustawiony idealnie, poziom paliwa w gaźniku też, dysze przeczyszczone, wszystko uszczelnione, a świeca nadal czarna i nie chce odpalić(po kilku metrach pchania czasem strzeli). Więc zostaje brak kompresji. @plusminus-mógłbyś wyjaśnić jak sprawdzić kompresje, tą metodą na dezodorant?
Nie napisałem, żeby sprawdzić kompresję, tylko sprawdzić lewe powietrze. Odpalasz moto, próbujesz ustawić w miarę równomierne i jak najniższe obroty, pryskasz dezodorantem w miejsca gdzie może występować lewe powietrze i słuchasz czy wtedy silnik nie wchodzi na wyższe obroty.
Nie przestawiłeś czasami śrubek od składu mieszanki?
Tylko, jak ja mam to zrobić, skoro w ogóle nie odpala?
Przekierowanie