16-03-2014, 21:08:22
16-03-2014, 21:19:31
Ustawiasz sobie iglicę w miarę na środek, potem wykręcasz śrubę składu mieszanki 1,5 obrotu, odpalasz, ustawiasz wolne obroty, potem kręcisz śrubą składu mieszanki żeby chodził jak najszybciej i znowu ustawiasz wolne obroty. Jeżeli widzisz że dostaje ewidentnie za dużo lub za mało paliwa, wtedy odpowiednio przestawiasz iglicę i regulujesz jeszcze raz. Jeszcze pozostaje sprawa dyszy głównej (rometów to raczej nie dotyczy)- jeżeli jedziesz na pełnym gazie i w momencie delikatnego odpuszczenia silnik dostaje mocy, wtedy zakładasz większą dyszę. A mniejszą jeżeli zalewa go w czasie jazdy.
Oczywiście przed regulacją musisz dokładnie wyczyścić i przedmuchać gaźnik, no i zapłon też powinien być dobrze ustawiony.
Oczywiście przed regulacją musisz dokładnie wyczyścić i przedmuchać gaźnik, no i zapłon też powinien być dobrze ustawiony.
16-03-2014, 21:20:44