Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: brak mocy i problem z ruszaniem
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Siemka. Złożyłem silnik w moim ogarze 205 i mam pare problemów.
Pierwszym jest to że ogar ma dosyć mało mocy na drugim biegu, na pierwszym jeszcze w miarę idzie, ale już na dwójce trzeba trochę go rozbujać. Wiem że to Ogar i nie ma za wiele mocy, ale mój jest dość słaby :/
Drugim problemem jest to, że podczas ruszania trzeba go trochę przeciągnąć na sprzęgle, albo odpychać się tak mniej-więcej do 5km/h i dopiero Romet zaczyna normalnie jechać. Tak samo jest na dwójce, podczas zmiany z 1 na 2 to trzeba trochę go na sprzęgle przeciągnąć bo inaczej moc spada i nie chce jechać.

Trzecim problemem jest to że gdy Romet postoi z dzień nie odpalany to paliwo z gaźnika ucieka i najprawdopodobniej się zapowietrza i ciężko go odpalić. Ale gdy paliwo jest to pali z pierwszego.

Za sensowne odpowiedzi lecą Piwa Smile
Jpdl.. Wiesz co to jest docieranie?, Dotarcie silnika!.. Poczytaj o tym (pisałeś o remoncie)
Gażnik trzeba wyregulować i uszczelnić gwarantuje że pomoże
(02-03-2014 20:32:21)kokosek napisał(a): [ -> ]Jpdl.. Wiesz co to jest docieranie?, Dotarcie silnika!.. Poczytaj o tym (pisałeś o remoncie)
Gażnik trzeba wyregulować i uszczelnić gwarantuje że pomoże

No wiem co to docieranie krejzi Tylko tyle że złożyłem go na pierścieniach na których było zrobione około 100km. Wink bo zostały mi jeszcze z charta
A simeringi i łożyska dawałeś nowe stare ?
(02-03-2014 21:19:12)Romet Kadet napisał(a): [ -> ]A simeringi i łożyska dawałeś nowe stare ?

Łożyska Nie szumiały więc nie było sensu wymieniać. A simery właśnie zostały stare :/
To ty wiesz co to remont ? Przecież ty najwarzniejszch części nie wymieniłeś...
Masz źle ustawiony zapłon, u mnie było tak samo. Co z tego, że motorek opala i jedzie? Jak masz źle ustawiony zapłon, to nie będzie działał silnik tak jak powinien... Po drugie. Uszczelniacze wymienia się zawsze, jeśli robi się taki remont silnika (co z tego że wydają się dobre, skoro można je wymienić na nowe dla pewności, a nie kosztują majątek, to groszowe sprawy...) Paliwo nie może mieć prawa uciekać w dużych ilościach! Najpierw uporaj się z cieknącym paliwem, potem ustaw d o b r z e zapłon, zobacz czy poskutkowało, jeśli nie to wymień uszczelniacze, sprawdź uszczelki kartery-cylinder; cylinder-głowica; cylinder-gaźnik (choć te zawsze daje się nowe przy remoncie, albo wyrabia z klingierytu czy gambitu). Potem napisz co i jak, oraz czy coś pomogło ok


PS Na docieraniu oszczędzaj silnik, nie ma co "piłować" i szaleć, bo tak tylko mu zaszkodzisz, lepiej już jeździj te 30 km/h, w sezonie jeszcze się wyszalejesz Wink
Simeringi i łożyska to podstawa remontu XD
Problem rozwiązany. Winna była świeca.
Po wymianie świcy zapłonowej Ogar jeżdzi jak powinien Wink

Do zamknięcia Wink
Dziwią mnie ludzie którzy zamiast się pofatygować i sprawdzić zaplon, świecę od razu lecą na forum ,bo KOMAR NIE PALI.
Przekierowanie