siema mam problem z wooolnym ogarem i mam pytanie czy jak na tylne koło założę mniejszą zębatkę będzie szybszy czy trzeba też w silniku wymienić i czy trzeba rozpołowić silnik żeby wymienić zębatkę przednią
tak jeśli znajdziesz taką zębatkę mniejszą to coś tam da,ale nie oczekuj dużo bez modyfikacji silnika ten silnik po prostu będzie słabszy na takich przełożeniach.Nie musisz rozpoławiać silnika,żeby zamontować inną zębatkę na przodzie tylko jeśli masz 023,025 to automat biegów i zapłon,a jeśli s38 to tylko osłonę zębatki zmiana przedniej zebatki daje dużo więcej niż tylnej,ale tak jak mówiłem bez modów silniku odczujesz duży spadek mocy i nie wiem czy pod górkę ci to coś da na prędkości na równym pewnie tak,ale pod górkę będzie cięko.
to dlaczego on jedzie tylko 45km ?!
bo to nie ścigacz tylko komar motorower jest do 45km/h,więc już takie jego przeznaczenie próbuj może 2-3km/h więcej osiągniesz,ale 5-10 napewno nie
zębatki głównie się zmienia przy spawakach,a nie na serii
To jest wgl romet ogar ?
Ale ja się pytam jaki ogar bo jest ogar 200 i ogar 205
to jest ogar 200 czeski silnik
To w nim zębatką v-maxu się nie zwiększa
Zdrowy ogarek z czeskim sercem leci koło 70km/h,czyli silnik do remontu,cylinder do szlifu
To z ogarami 200 nie mam doczynienia jeśli chodzi o ogara to 50 powinien przekroczyć,ale jesli masz zajechany zestaw to ci "święty boże nie pomoże" miałem to samo w motorynce mimo modów nie wiele więcej jechała cylinder totalna padaczka jeszcze ZMD kopka to ręką opadała na nowym to trzeba nogą i to mocno.
Tez mam ogara 200 , zębatki orginalne i v-max74 km/h wiec silniczek do remontu ,
ale n a tym silniku dziadek jeździł
ten ogar jak nowy tylko sprężyny w kopniaku nie ma
Do remontu od razu...
Odblokuj go najpierw.