Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Zbyt wysokie obroty
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Siema mam problem z chartem bo nie ma odpowiednich obrotów. Wymontowałem binga i zamontowałem gaznik od komara i nie wiem bardzo jak go wyregulować
Czy na pewno dobrze uszczelniłeś gażnik? jak tak..
Srubka od powietrza to jest za z lewej lub prawej strony bo boku na płaski srubokręt (Mieszanka)
drugą śrubkę masz z taką spręzynką a ona jest skierowana w dół gdy wykręcasz śrubkę obroty spadają a gdy wkręcasz podnoszą się.\

Jeżeli silnik nie reaguje polecam sprawdzić lewe, lub czy gażnik nie jest wyjechany/Zapchany..

Śrubke powietrza zazwyczaj na ustawieniu: wkręcamy do końca wykręcamy 2,5 obrotu. patrzysz jak chodzi i ewentualne poprawki.
Ja tam sie bardzo nie znam ale gaznik od komara będzie pasował?
http://chomikuj.pl/kris025/Dokumenty/Reg...737564.doc


Jaki jest sens Twojej zamiany gaźników? W drugą stronę to tak, ale Binga na GM.....
Wojtku jeżeli to jest "newbie" ma sens bo binga niektórzy nie ogarną... Ja też długi czas jeżdziłem na GMF12 z dyszą od 13 i chodził ładnie.

Gażnik pasuje jak ulał. Jednakże prawdą jest iż na tym gażniku chart nie ma tyle mocy. w moim przypadku jak zmieniłem na 14MC chart znacznie żwawszy sie zrobił.

Ale jak już zmieniałeś gażnik i się na tym nie znasz, sprawdził bym te lewe powietrze.
A macie jakis sposób na zamontowanie tłumika bo ułamałem śrubę na gwincie . Czy klejem 2-składnikowym da rade uszczelnić?
-lewe powietrze?
-za mało paliwa?
-za dużo powietrza?
-zła świeca?
Te gaźniki są takie proste, że... no dobra szkoda się rozpisywać ;]

Wyreguluj ten GM tak jak należy, jeżeli się nie bardzo będzie dało, to najprawdopodobniej lewe powietrze.
Na jakim gwincie? O.o Tłumik jest na śrubie. Jeśli ona Ci się ułamała to jaki problem wymienić ją na inną? Chyba że chodzi Ci o połączenie KOLANKO>CYLINDER. No to wtedy pytanie czy śruba została w środku, czy tylko na śrubie Ci się gwint ujechał itd. Jeśli otwór na śrubę masz pusty to nagwintuj lub zastosuj wkładkę i założ inną śrubę. a jeśli została Ci tam, to zobacz na ile ona wchodzi i ją rozwierć. a wtedy powtórz to wcześniejsze.
Przekierowanie