Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: wymiana
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Powie mi ktoś jak krok po kroku zdemontować i zamontować oba simeringi na wale tzn. od skrzyni i od iskrownika
Wyciągasz stare śrubokrętem, zakładasz nowe pukając drewienkiem itp.
śrubokrentem w wyciągasz stare i wkładasz nowe i wszostko
ale stopiło się z łożyskiem na wale i teraz nie wiem co mam zrobić czy da się to jakoś wydłubać bez uszkadzania jakiejkolwiek powierzchni czy trzeba rozpoławiać silnik czy coś takiego
jak może sie guma stopić?co ty spaliłeś silnik?
Jak Wy to chcecie śrubokrętem wyjmować?! Simering nawiercasz w dwóch miejscach, najlepiej po środku jego ścianki małym wiertełkiem, wkręcasz tam na przykład wkręty do drewna, które zakleszczą się w stalowym pierścieniu i wyszarpujesz go. Nigdy nie pchaj niczego miedzy simering a karter!
a te simeringi są jak przyklejone do tego bo rozszarpałem to bo nie dało się inaczej i zostało to co jest zlepione z łożyskiem a nie wiem jak to jest możliwe!! a teraz chciałbym poradę jak to zrobić żeby reszty tego ciulostwa się pozbyć bo zostało pomiędzy karterem a łożyskiem tego trochę
Stare łożyska wybijasz a nowe wkładasz bijesz młotkiem gumowym by go nie uszkodzić i już
Trzeba było rozpołowić silnik... Więcej roboty, ale dostęp do uszczelniacza jest wygodny i łatwo go wybić, no a poza tym i tak silnik do rozpołowienia, bo chyba czeka Cie wymiana łożyska/łożysk...
A tak czasem nie podrzewałeś sobie tego simmeringu palnikiem ?
Bo później takie cuda są. +- jakoś zawsze wyciągałem śrubokrętem, między wał a simmering cienki śrubokręt i wyskoczyło..
(20-02-2014 01:33:02)Mysiu napisał(a): [ -> ]...jakoś zawsze wyciągałem śrubokrętem, między wał a simmering cienki śrubokręt...
facepalm
Aby simmering trzymał, gładź wału jak i karteru musi być idealna.
(20-02-2014 01:42:59)Linux napisał(a): [ -> ]
(20-02-2014 01:33:02)Mysiu napisał(a): [ -> ]...jakoś zawsze wyciągałem śrubokrętem, między wał a simmering cienki śrubokręt...
facepalm
Aby simmering trzymał, gładź wału jak i karteru musi być idealna.

facepalm
Robię to delikatnie a nie na rzeźnika. I to malutkim śrubokrętem.
Jak nie chce zejść to większy śrubokręt i wale w simmer aż dziurę zrobię.. i też wydłubię.
nic nie podgrzewałem chyba że po przedni właściciel jak chciał zrobić silnik ale za żucił ten pomysł i brałem malutkim śrubokręcikiem a potem coraz większym i nic w końcu wziołem z łożyska zdzierać i załówarzyłem że to się stopiło z łożyskiem i mnie szlak trafił jak to załóważyłem i więcej się tego nie łapałem do teraz
(20-02-2014 01:42:59)Linux napisał(a): [ -> ]
(20-02-2014 01:33:02)Mysiu napisał(a): [ -> ]...jakoś zawsze wyciągałem śrubokrętem, między wał a simmering cienki śrubokręt...
facepalm
Aby simmering trzymał, gładź wału jak i karteru musi być idealna.

Jak dasz rade wał uszkodzić małym srubokrętem, to zazdroszcze Ci siły.
Wystarczy pionowa ryska na czopie w miejscu styku czopu z simeringiem aby po krótkim czasie uszkodzić simering.
Przekierowanie